کسب و کار

اجرای تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها برای مدیریت کمبود گاز از طریق وزارت نفت

کارشناس انرژی اندیشکده اقتصاد مقاومتی گفت: اجرای طرح تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها جهت تامین گاز به اندازه نیاز ضروری، یکی از اصلی ترین روش های کاهش مصرف گاز در کشور های مختلف است که وزارت نفت پیش از شروع زمستان با اجرای این طرح به مدیریت کمبود گاز پرداخت...

26 اردیبهشت 1401

ملاک همسر دلخواه دختران!

تهران (پانا) - نتایج یک پیمایش در سطح کشور، پیش از پاندمی کووید 19 و در سال 97 نشان می دهد که اگرچه میل به ازدواج در هر جوانی وجود دارد و بیش از نیمی از جوانان ازدواج را امری ضروری می پندارند اما نزدیک به 40 درصد از جوانان نیز معتقدند لازم نیست حتما ازدواج نمایند...

20 اردیبهشت 1401

سامسونگ 88 درصد از بازار گوشی های تاشو را در اختیار دارد

زمانی که کاربران به خرید گوشی های تاشو فکر می نمایند، معمولا سامسونگ اولین نامی است که در فکر آن ها قرار می گیرد. این شرکت طی چند سال گذشته بودجه عظیمی را برای ساخت و بازاریابی این گوشی ها اختصاصی داده و به لطف همین اقدامات، بخش بسیار بزرگی از این بازار...

18 اردیبهشت 1401

گوشی اوپو رینو 5G 7Z با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی گردید

شرکت اوپو بالاخره پس از شایعه ها و حدس های بسیار زیاد از گوشی هوشمند میان رده نو خود با نام اوپو رینو 5G 7Z رونمایی کرد. این گوشی هوشمند طبق اعلام شرکت اوپو عضو نو خانواده سری اوپو 7 رینو که شامل اوپو رینو 7، رینو 7 پرو و رینو 7 SE هستند خواهد بود. اوپو رینو 5G...

8 اردیبهشت 1401

شروع فروش فوق العاده ایران خودرو با شرایط نو

گروه صنعتی ایران خودرو در سی و سومین طرح فروش فوق العاده چهار محصول خود از امروز (سه شنبه) در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اولین مرحله اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر را هم اجرایی می نماید.

8 اردیبهشت 1401

مسائل بزرگ در هنگام بستن اسباب سفر(بخش دوم)

بنابر وبسایت TSA، اگر شما کالایی ممنوعه را با خود به نقطه بازرسی بیاورید، شما قانونا ممکن است تحت تعقیب قرار بگیرید. این مورد را به هنگام بحث با مامور امنیتی در صورت این که او مانع عبور خمیر دندان شما شد، به یاد بسپارید. به طور ساده ارزشش را ندارد.

3 اردیبهشت 1401

نشست ایران و کره برای پول های بلوکه شده

به گزارش خبرنگاران، مسائل مربوط به پول های بلوکه شده ایران به کجا رسید؟

1 اردیبهشت 1401

شرایط مطلوب ذخیره سازی اقلام اساسی در خراسان جنوبی نسبت به سال های گذشته

خبرنگاران/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: امسال ذخیره سازی اقلام اساسی در استان نسبت به سال های قبل بسیار بهتر است و براساس سهمیه مشخص شده به مرور توزیع می شود.

27 فروردین 1401

هر آنچه باید درباره سفر به ماکائو بدانید

جزیره ماکائو با جاذبه های مجذوب کننده و متنوع، فرهنگ و تاریخ غنی و غذاهای متنوع و دلپذیر. در حال حاضر یکی از قطب های گردشگری منحصربه فرد چین محسوب می شود.

21 فروردین 1401

ایران صاحب برند ملی گردشگری می گردد

برند ملی گردشگریپس از 20 سال کوشش، در سال آینده ایران صاحب برند ملی گردشگری می گردد. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از صاحب برند شدن ایران در زمینه گردشگری در سال آینده اطلاع داد. ولی تیموری مهم ترین هدفی که این پروژه دنبال می...

20 فروردین 1401

راه اندازی قطارهای مسافری از تهران به آنکارا و وان

مدیرعامل شرکت راه آهن از راه اندازی یک قطار مسافری از تهران به شهر آنکارا و یک قطار مسافری از تهران به شهر وان در ترکیه و برعکس از اول تیرماه خبر داد.

13 اسفند 1400

چین: آمریکا درباره تایوان، بهای غیرقابل تحمل خواهد داد

وانگ یی وزیر خارجه چین هشدار داد که حمایت از جدایی طلبان در تایوان، بهای غیرقابل تحملی را برای ایالات متحده در پی خواهد داشت.

3 اسفند 1400

خبرنگاران: کاربران برای مرجوعی کالای تقلبی 90 روز فرصت دارند

به نقل از زومیت؛ یک دهه بعد از شروع به کار خبرنگاران، حالا بیش از 7 میلیون تنوع کالایی در آن دیده می گردد. اما کاربران چگونه می توانند به اصل یا غیراصل بودن محصولات در این فروشگاه پی ببرند؟

1 اسفند 1400

اتفاق عجیب در بازار مرغ ، فروش جداگانه ضایعات به خریداران مرغ

به گزارش خبرنگاران، تقاضا برای خرید ضایعات مرغ زیاد شده است. از این رو فروشندگان ضایعات مرغ را دور نمی ریزند و آنها را به شکل جدا به مردم می فروشند. سال گذشته فروش پوست مرغ هم خبرساز شده بود. در آن موقع فروشندگان گفته بودند پوست مرغ کیلویی 6 هزار تومان است...

25 بهمن 1400

اهدای 550 تبلت به دانش آموزان محروم به وسیله گروه خیرین فرشته های روستا

تهران (پانا) - زوج فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی با تشکیل تعاونی فرشته های روستا تا به امروز 550 وسیله ارتباطی هوشمند شامل گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان کم برخوردار اهدا نموده اند.

17 بهمن 1400

بازارخرید میوه شب یلدای همدانی ها رونق گرفته است

خبرنگاران/همدان رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان گفت: مردم منتظر نزدیک شدن به یلدا بودند و با نزدیک شدن به یلدا خرید میوه مردم بهتر شده و رونق گرفته است.

12 بهمن 1400

نحوه تنظیم بخاری خودرو در هوای سرد

چیزی به فصل زمستان نمانده است؛ روزهایی که صاحبان وسایل نقلیه باید خود را برای خرید ضد یخ آماده نمایند. دیگر کم کم نوبت به راه اندازی بخاری خودرو در فصل سرما هم می رسد.

8 بهمن 1400

توجه ویژه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری به استارت آپ ها و فعالان گردشگری الکترونیک

میراث آریا/ براساس اخبار واصله، توجه ویژه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری به استارت آپ ها و فعالان گردشگری الکترونیک صورت می گیرد.

6 بهمن 1400

قیمت گوشی موبایل امروز 26 آبان

به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف نیز ممکن است تفاوت هایی داشته باشد.

27 دی 1400

صدمین پذیرش PNP منیتوبا برگزار گشت

استان منیتوبا در صدمین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود که به تازگی و در تاریخ هشتم اکتوبر برگزار کرده است برای 191 متقاضی توصیه نامه یا LAA برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر کرده است. این متقاضیان دارای پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest...

7 دی 1400
تعداد: (108)