چاپ کهن بزرگترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال

به گزارش وبلاگ محتوا، محصولات چاپی و برگه های تبلیغاتی برای کسب و کارها یک امر حیاتی است که چشم پوشی از آن، می تواند سبب ورشکستگی زود هنگام گردد. به همین علت صاحبان کسب و کار، همیشه در پی یک شرکت چاپ دیجیتالی خوب و کار درست هستند. البته شرکت های موجود در ایران به دلایل مختلف متاسفانه در تحویل به موقع و با کیفیت کار کمی ضعیف عمل نموده اند. اما امروزه این خبر خوب برای صاحبان کسب و کارها وجود دارد که شرکت ایران کهن هرگونه خدمات چاپ دیجیتالی اعم از چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت، سربرگ و غیره را به مشتریان خود ارائه می دهد.

چاپ کهن بزرگترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال

با مراجعه به صفحه همه محصولات چاپی شرکت ایران کهن برای جلب رضایت مشتریان خود، تمام خدمات چاپ دیجیتالی و چاپ افست را پوشش می دهد. به طوری که تمام صاحبان کسب و کار و فروشگاه در ایران می توانند با این شرکت برای چاپ دیجیتال همکاری نمایند. در حال حاضر شرکت ایران کهن خود را به اسم برترین کسب و کار در این حوزه معرفی می نماید و در پی تحویل به موقع سفارشات مشتریان خود می باشد. در این مقاله به صورت کامل خدمات این شرکت عظیم را برایتان توضیح می دهیم.

چاپ دیجیتال برای تبلیغات

چاپ دیجیتال فوری را می توان در طیف گسترده ای از کارها به کار برد. چاپ دیجیتال، کیفیت و سرعت بالایی دارد و از آن برای چاپ بروشور، کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، پوستر، کارت دعوت و نمونه گیری برای چاپ کتاب استفاده می شود. می توان روی کاغذ عکس هم چاپ دیجیتال انجام داد و از کیفیت بالای آن لذت برد. یکی از شیوه های تبلیغات کسب و کارهای مختلف، استفاده از ابزار تبلیغاتی است که نام و مشخصات کسب و کار بر روی آن به صورت دیجیتالی چاپ شده باشد. با وجود سنتی بودن این روش تبلیغاتی، در افزایش مشتریان کسب و کارهای مختلف و سوددهی آن تاثیر برجسته ای دارد. به این صورت که افراد اطلاعات کسب و کار خود را در ابزار مختلف چاپ نموده و آن ها را با بعضی ترفندها به مشتریان خود می دهند.

این کار باعث می شود نام و لوگوی کسب و کار در فکر مشتریان و افراد نزدیک به او، بماند و شاید افراد دیگر به اسم مشتریان تازه به سراغ کسب و کار بیایند. به طور کلی استفاده از ابزاری که مشخصات کسب و کار به صورت دیجیتالی بر روی آن چاپ شده، می تواند برای افراد بسیار موثر و سودده واقع شود. حالا بعضی از خدمات ویژه شرکت ایران کهن را آنالیز کنیم.

بعضی از خدمات شرکت ایران کهن

شرکت ایران کهن به منظور افزایش رضایت مشتریان خود، تمام خدمات مربوط به چاپ دیجیتال را به افراد ارائه می دهد. به طوری که دیگر مهم نیست کسب و کارتان چیست. قطعا برای تبلیغات کسب و کار خود، نیازمند خدمات شرکت ایران کهن هستید. در زیر گوشه ای از خدمات محبوب شرکت ایران کهن را ذکر می کنیم. اما توجه کنید که موارد مذکور تنها گوشه ای از خدمات ایران کهن است و این شرکت بیش از 50 خدمات دیگر را هم ارائه می دهد. نگاهی به بعضی از خدمات این شرکت بیندازیم:

  • چاپ تراکت

تراکت ها معمولا عمر کوتاهی دارند و از این رو فرصت کمی را در اختیار دارند که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند و به همین دلیل، جهت طراحی و چاپ تراکت فوری توصیه می شود با متخصصین این امر در مجتمع چاپ ایران کهن مشورت نمایید و سپس به وسیله سامانه ثبت سفارش آنلاین اقدام به چاپ تراکت نمایید.

امروزه دیگر مطمئن هستیم که تمام فروشگاه ها نیازمند چاپ تراکت های تبلیغاتی برای خود هستند. در صورتی که رویدادی ویژه مانند جشنواره یا تخفیفی عظیم در مغازه در حال برگزای است، چاپ و پخش تراکت می تواند از کم هزینه ترین و برترین راه های اطلاع رسانی به مردم باشد. شرکت ایران کهن خدمات چاپ تراکت را به برترین نحو ارائه می دهد؛ افراد می توانند تراکت های خود را در سایز و شکل مورد پسند خود سفارش دهند و شاهد تحویل سریع آن باشند.

  • چاپ مجله

بازاریابی به وسیله چاپ مجله می تواند برای شماری از کسب و کارها بسیار سودده واقع شود. زیرا مردم همواره به مطالعه مجله علاقه دارند و می تواند یک راه ارتباطی با بازار سرد باشد. مجله ها عموما به دو صورت عمومی و اختصاصی چاپ می شوند و کسب و کار باید طبق حوزه فعالیت خود، یکی از آن ها را به چاپ رساند. برترین شرکتی که می توان چاپ مجلات با تعداد مختلف را در آن سفارش داد، شرکت ایران کهن است.

  • چاپ کارت ویزیت

استفاده از یک کارت ویزیت ایده آل در روابط اجتماعی و کسب و کارها بسیار کارآمد و تاثیرگذار است .کارت ویزیت ها با توجه به ابعاد و فضای کوچک خود، معرف شما و هویت سازمانی شما هستند و میتوانند بنا به موقعیت دارای چاپ های و قیمت های متفاوتی از قبیل انواع کارت ویزیت فانتزی ، چاپ کارت ویزیت مربعی، چاپ کارت ویزیت شیشه ای ، چاپ کارت ویزیت pvc،چاپ کارت ویزیت فوری، چاپ کارت ویزیت مقرون به صرفه، جنس کارت ویزیت، کارت ویزیت خاص، کارت ویزیت خلاقانه ، کارت ویزیت لاکچری، چاپ کارت ویزیت سه بعدی باشند.از دیگر ابزار تبلیغاتی برای کسب و کارها که نبود آن می تواند موجب از دست دادن مشتریان شود، کارت ویزیت است.

برای اینکه کسب و کار بتواند با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کند و او را متوجه وجود صفحات مجازی، شماره تلفن و مشخصات دیگر خود سازد، باید از کارت ویزیت استفاده کند. برای سفارش چاپ کارت ویزیت در تعداد مختلف، کافی است سفارش خود را در وبسایت شرکت ایران کهن ثبت کنید.

  • چاپ سربرگ

شاید قبلا مشاهده نموده باشید که در یک کسب و کار از سربرگ های مخصوص خود استفاده می شود. چاپ این سربرگ ها عموما برای جلب توجه مشتری و یادآوری وجود کسب و کارها انجام می گیرد. سود چنین مجموعه ای از کارهای کوچک تبلیغاتی در کسب و کار، تنها در محاسبه آن ها معلوم می شود و همواره موثر است. ایران کهن به اسم برترین شرکت خدمات چاپ دیجیتالی در ایران، خدمات چاپ سربرگ را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

چرا شرکت ایران کهن؟

حالا که اندکی از خدمات شرکت ایران کهن را شناختید، شاید برایتان سوال باشد که چه چیزی باعث شده این شرکت به اسم برترین شرکت چاپ دیجیتالی شناخته شود. توصیه می کنیم یک بار همکاری با این شرکت را تجربه کنید، سپس خودتان متوجه برترین بودن شرکت ایران کهن می شوید. بعضی از مزایای رقابتی شرکت ایران کهن را برایتان توضیح می دهیم:

  • دارای چاپخانه با برترین تجهیزات
  • محاسبه آنلاین و دقیق قیمت نهایی
  • دریافت در سریع ترین زمان ممکن
  • مناسب ترین قیمت ها
  • برترین کیفیت ها
  • فرایند سفارش ساده و مطمئن
منبع: تجارت نیوز

به "چاپ کهن بزرگترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کهن بزرگترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید