منتقدان درباره فیلم مرداب با بازی مت دیمون چه می گویند؟

به گزارش وبلاگ محتوا، فیلم مرداب یا استیل واتر (Stillwater) با بازی مت دیمون از چندی قبل به صورت حضوری و آنلاین اکران شده و در این مطلب به مهم ترین آنالیز های منتشر شده برای این فیلم جنایی می پردازیم.

منتقدان درباره فیلم مرداب با بازی مت دیمون چه می گویند؟

طی سال های اخیر تعداد فیلم های جنایی با ته مایه های حقوقی و دادگاهی بسیار افزایش پیدا نموده است، اما این آثار همچنان جذابیت و محبوبیت خود را در نزد منتقدان و سینمادوستان حفظ نموده اند. فیلم جنایی-پلیسی مرداب با بازی مت دیمون، ابیگیل برسلین و کامیل کوتین هم یکی از این فیلم هاست که به طور کلی رضایت تماشاگرانش را به دست آورده است.

مرداب داستان شخصیتی به نام بیل (با بازی مت دیمون) را روایت می نماید که کارمند یک دکل نفتی بوده و ناگهان متوجه می گردد که دخترش در کشور فرانسه به جرم قتل در زندان است. وی به فرانسه رفت و بعد از آنکه دخترش می گوید مرتکب این قتل نشده، با وجود آشنا نبودن با زبان فرانسوی، نظام حقوقی متفاوت فرانسه نسبت به آمریکا و فرهنگ متفاوت دو کشور، کوشش می نماید تا بی گناهی دختر خود را ثابت کند.

تا به امروز برای مرداب در IMDb، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب امتیاز 67 از 100، 75 از 100 و 60 از 100 به ثبت رسیده که نشان می دهد اگر از علاقه مندان به چنین فیلم هایی باشید، احتمالا از تماشای هشتمین ساخته توماس مک کارتی، کارگردان فیلم برنده اسکار اسپات لایت، لذت خواهید برد.

مرداب تا آخر هفته گذشته و پس از 22 روز اکران در آمریکا و بازارهای بین المللی به ترتیب 13.4 و 1.5 میلیون دلار فروخته و می توان عملکرد این فیلم در گیشه را پایین تر از انتظارات خواند.

گزیده نقدهای فیلم مرداب

ریچارد روپر از شیکاگو سان-تایمز

  • امتیاز: 88 از 100

در این فیلم، حتی هنگامی که قصه از تب وتاب می اُفتد، مت دیمون توانایی های بالای خود در بازیگری را به نمایش می گذارد.

پیتر تراورس از ای بی سی نیوز

  • امتیاز: 80 از 100

مت دیمون کارمند یک دکل نفتی که متوجه می گردد دخترش به جرم قتل در زندان است. مک کارتی یک درام شخصی عمیقا انسانی ساخته که در لباس یک اثر جنایی ظاهر می گردد. بعلاوه بازی دیمون در فیلم مرداب به یادمانی و شایسته تقدیر است.

کریستی لمیر از راجر ایبرت

  • امتیاز: 63 از 100

در نهایت ناسازگاری ها و مسائل خطوط داستانی مرداب همگرا می شوند (ضعف های فیلم با یکدیگر ترکیب می شوند)، و وزن و تعداد پیغام های در حال انتقال طی فیلم، بیش از حد تحمل تماشاگر است.

کارولین تسای از پلی فهرست

  • امتیاز: 50 از 100

مرداب مانند یک هیولای فرانکشتاینی است که در آن حداقل دو فیلم به صورت ناقص با یکدیگر ترکیب شده اند. حفره های بسیاری در داستان وجود دارد و اتفاقات غیرقابل پذیرش و کمدی های ناخواسته هم مخاطب را آزار می دهند.

ایزاک فلدبرگ از مجله پِیست

  • امتیاز: 21 از 100

با نزدیک شدن به سرانجام فیلم، تمام امیدهای مان برای اینکه مک کارتی بتواند این داستان را نجات دهد، به یأس تبدیل می گردد. فیلم مرداب درست همچون یک سنگ در آبی راکد [مرداب] فرو می رود.

منبع: Metacritic

منبع: دیجیکالا مگ

به "منتقدان درباره فیلم مرداب با بازی مت دیمون چه می گویند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتقدان درباره فیلم مرداب با بازی مت دیمون چه می گویند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید