استارتاپ

توجه ویژه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری به استارت آپ ها و فعالان گردشگری الکترونیک

میراث آریا/ براساس اخبار واصله، توجه ویژه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری به استارت آپ ها و فعالان گردشگری الکترونیک صورت می گیرد.

6 بهمن 1400

استان کرمان نخستین مقصد استان آپ در کشور

اولین رویداد استان آپ با هدف اتصال سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها به طرح های سرمایه پذیر و هسته های فناور در استان کرمان برگزار گردید.

22 مهر 1400

5 راه بهبود عملکرد لپ تاپ در زمان دورکاری

وقتی صحبت از پیش نیازهای شغلی باشد، به راه های فراوان قادر به بهبود سبک زندگی خود هستید، حتی زمانی که در دوران پاندمی کووید-19 مجبور به دورکاری شده اید. اما برای افزایش بهره وری هنگام کار، لازم است از این موضوع اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ هم درست مانند...

11 تیر 1400

راه اندازی برج فناوری جدید در دانشگاه امیرکبیر، ایجاد5 مرکز نوآوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی یکی از برنامه های این دانشگاه را اخذ ایندکس های بین المللی برای ژونال های دانشگاه بیان کرد و گفت: با اجرای این برنامه اعتبار بین المللی دانشگاه رشد خواهد یافت.

11 مرداد 1399

رکود کرونایی مشاغل

با اوج شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر که به گفته مسئولان وزارت بهداشت دوران پیک خود را سپری می نماید، بسیاری از مشاغل دچار چالش و رکود شده اند. مشاغلی که به قول معروف شب عید، سر چراغ شان بود و ماه ها برای رسیدن به کسب و کار پر رونق در این ایام ثانیه شماری...

2 اردیبهشت 1399

صفر؛ سهم سرانجام نامه های دانشجویی به سفارش صنعت

خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی بیرجند از سهم صفر درصدی خاتمه نامه های دانشجویی به سفارش صنعت اطلاع داد.

6 بهمن 1398

ضرورت حمایت از راه اندازی کسب و کارهای نوین، سما باید دانش بنیان و ایده محور باشد

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل با اشاره به برگزاری سومین استارت آپ ویکند سمای اردبیل گفت: حمایت از راه اندازی کسب و کار های نوین از اهداف دانشگاه های نسل سوم و چهارم است.

16 دی 1398