سلامتی و پزشکی

گنج پیدا شده در کوبا: خانه ارنست همینگوی

موزه همینگوی کوبا | Hemingway Museumحدودا 16 کیلومتر در شرق هاوانا، موزه همینگوی کوبا با نام فینکا ویخیا (Finca Vigia) به معنی خانه دیده بان وجود دارد. خانه همینگوی در بخش کوچکی به نام سان فرانسیسکو دِ پائولا واقع شده است. مردم کوبا همواره این نویسنده معروف را به خاطر...

27 اردیبهشت 1401

60 فوتی کرونایی در 24 ساعت گذشته، 11 استان بدون مرگ و میر

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته، 60 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به 139 هزار و 610 نفر رسید.

24 اردیبهشت 1401

شهرستان های بدره و دره شهر در شرایط نارنجی کرونا قرار گرفتند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 2 شهرستان آبدانان و سیروان از شرایط نارنجی به قرمز تغییر یافتند.

23 اردیبهشت 1401

فلفل های برگشت خورده سالم است

رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های گلخانه داران با بیان اینکه فلفل های برگشت خورده همگی سالم هستند، گفت: خرداد امسال روسیه در نامه ای به صورت شفاف دستورالعمل های وارداتی و لیست سموم مجاز را به ایران اعلام کرد ولی سازمان حفظ نباتات براساس استدلال اشتباه...

15 اردیبهشت 1401

چگونه حین مدیریت زمان، روابط خوبمان را حفظ کنیم؟

مدیریت زمان و تاثیر آن به روی روابطبرای معین مرزبندی زمانی برای انجام به موقع کارها راه حل هایی وجود دارد که می تواند بدون ایجاد اثر منفی بر همکاران، شما را به هدفتان برساند. چگونه می توانید در حین مدیریت زمان، روابط خوب خود را نیز با دیگران حفظ کنید؟...

13 اردیبهشت 1401

سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان رویان از آزمایشگاه تا بالین

سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان رویان از آزمایشگاه تا بالین 2022، همزمان با هفته ملی مبارزه با سرطان در بهمن ماه برگزار می گردد.

4 اردیبهشت 1401

مسائل بزرگ در هنگام بستن اسباب سفر(بخش دوم)

بنابر وبسایت TSA، اگر شما کالایی ممنوعه را با خود به نقطه بازرسی بیاورید، شما قانونا ممکن است تحت تعقیب قرار بگیرید. این مورد را به هنگام بحث با مامور امنیتی در صورت این که او مانع عبور خمیر دندان شما شد، به یاد بسپارید. به طور ساده ارزشش را ندارد.

3 اردیبهشت 1401

در دهه پنجم عمرتان سالم بمانید تا به آلزایمر مبتلا نشوید!

خبرنگاران- نتیجه مطالعه ای تازه نشان می دهد افراد میانسال مبتلا به بیماری های مختلف بیش از سایرین در معرض خطر ابتلا به اختلال حافظه یا آلزایمر قرار دارند.

1 اردیبهشت 1401

مضرات سیر برای گوارش

تهران (پانا) - بسیاری از افراد معتقدند سیر در هر شرایطی فواید بسیار و متنوعی دارد. نمی توان خواص سیر را نادیده گرفت، اما گاهی استفاده بی ضابطه یا بیش از حد یا بی موقع از این ماده غذایی باعث مضرات و بیماری هایی می شود.

30 فروردین 1401

برگزاری نشست شورای مرکزی وزارت نفت

یکصد و پنجمین نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت سه شنبه (19 بهمن ماه) برگزار گردید.

29 فروردین 1401

هر آنچه باید درباره سفر به ماکائو بدانید

جزیره ماکائو با جاذبه های مجذوب کننده و متنوع، فرهنگ و تاریخ غنی و غذاهای متنوع و دلپذیر. در حال حاضر یکی از قطب های گردشگری منحصربه فرد چین محسوب می شود.

21 فروردین 1401

اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به چین

آشنایی با اپلیکیشن های کاربردی چین برای مسافرانقبل از این که بخواهید به هر نقطه از دنیا سفر کنید ضروری است تا اطلاعاتی در مورد فرایند در زندگی روزمره در آن شهر مقصد داشته باشید تا در طول مدت زمانی که در این شهر هستید دچار سردرگمی نشوید. این روزها که موبایل...

18 فروردین 1401

شروع تزریق دوز سوم به افراد بالای 18 سال

معاون بهداشت وزارت بهداشت از تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای 18 سال که 3 تا 4 ماه از زمان تزریق دوز دوم آن ها گذشته باشد، اطلاع داد.

15 اسفند 1400

احتمال توزیع فرآورده های لبنی با بن کارت

تهران (پانا) - مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت محتمل است دولت برای حمایت از دهک های پایین و اقشار آسیب پذیر جامعه بن کارتی توزیع کند تا این افراد بتوانند فرآورده های لبنی را بعد از حذف ارز کالاهای اساسی خریداری نمایند اما هنوز صحبت و قراردادی منعقد نشده...

10 اسفند 1400

تزریق بیش از 619هزار دز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

تهران (پانا) - در شبانه روز گذشته 619 هزار و 605 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

8 اسفند 1400

چگونه سیستم ایمنی را در برابر اومیکرون مقاوم کنیم؟

با شناسایی و توسعه سویه تازه کروناویروس موسوم به اومیکرون در بیشتر نقاط دنیا، همیشه توصیه می گردد که افراد سیستم ایمنی بدن خود را به منظور مقابله با این سویه مسری تقویت نمایند.

4 اسفند 1400

نشانه های عجیبی که می تواند اومیکرون باشد

بر اساس گزارش های ارائه شده از طریق مبتلایان به اومیکرون معین شده که علائم سویه اومیکرون با سه علامت کووید اولیه فرق دارد.

29 بهمن 1400

کرونا با مصرف آنتی بیوتیک ها درمان نمی گردد

عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: آنفلوانزا و کرونا با مصرف آنتی بیوتیک ها درمان نمی شوند.

20 بهمن 1400

قانون گذاران فرانسوی به مرگ تهدید شدند

گروهی از قانون گذاران فرانسوی عنوان کردند که در پی طرح قانون جدیدی درخصوص واکسیانسیون در برابر کووید 19 از سوی معترضان به مرگ تهدید شده اند.

19 بهمن 1400

بسترسازی مناسبات با هدف توسعه روابط مالی بین دو کشور

نشست مشترک مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سفارت رومانی در ایران با حضور احمد خانی نوذری معاون امور مالی، علی رستمی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، حامد فروزان، مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و میرلا کارمن...

9 بهمن 1400
تعداد: (231)