اخبار صنعت

اجرای تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها برای مدیریت کمبود گاز از طریق وزارت نفت

کارشناس انرژی اندیشکده اقتصاد مقاومتی گفت: اجرای طرح تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها جهت تامین گاز به اندازه نیاز ضروری، یکی از اصلی ترین روش های کاهش مصرف گاز در کشور های مختلف است که وزارت نفت پیش از شروع زمستان با اجرای این طرح به مدیریت کمبود گاز پرداخت...

26 اردیبهشت 1401

تامین 55 هزار تن کودشیمیایی مورد احتیاج کشاورزان لرستانی

خبرنگاران/لرستان مدیر شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی لرستان از تامین 55 هزار تن کودشیمیایی مورد احتیاج کشاورزان لرستانی اطلاع داد.

15 اردیبهشت 1401

فلفل های برگشت خورده سالم است

رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های گلخانه داران با بیان اینکه فلفل های برگشت خورده همگی سالم هستند، گفت: خرداد امسال روسیه در نامه ای به صورت شفاف دستورالعمل های وارداتی و لیست سموم مجاز را به ایران اعلام کرد ولی سازمان حفظ نباتات براساس استدلال اشتباه...

15 اردیبهشت 1401

الجبوری: دلیلی ندارد از نکونام دلخور باشم، گفتند نمی توانیم همکاری کنیم، من هم تشکر کردم

مهاجم پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که بابت جدایی از این تیم از شخص خاصی دلخور نیست.

11 اردیبهشت 1401

شروع فروش فوق العاده ایران خودرو با شرایط نو

گروه صنعتی ایران خودرو در سی و سومین طرح فروش فوق العاده چهار محصول خود از امروز (سه شنبه) در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اولین مرحله اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر را هم اجرایی می نماید.

8 اردیبهشت 1401

20 اصطلاح مهم که باید در جمهوری آذربایجان بلد باشید

یکی از نکات مهم در سفر به هر کشوری، برقرارکردن ارتباط با ساکنان آنجا است. اگر به جمهوری آذربایجان سفر کنید، می دانید چطور باید قیمت یک فنجان قهوه را حساب کنید؟

4 اردیبهشت 1401

نشست ایران و کره برای پول های بلوکه شده

به گزارش خبرنگاران، مسائل مربوط به پول های بلوکه شده ایران به کجا رسید؟

1 اردیبهشت 1401

مضرات سیر برای گوارش

تهران (پانا) - بسیاری از افراد معتقدند سیر در هر شرایطی فواید بسیار و متنوعی دارد. نمی توان خواص سیر را نادیده گرفت، اما گاهی استفاده بی ضابطه یا بیش از حد یا بی موقع از این ماده غذایی باعث مضرات و بیماری هایی می شود.

30 فروردین 1401

برگزاری نشست شورای مرکزی وزارت نفت

یکصد و پنجمین نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت سه شنبه (19 بهمن ماه) برگزار گردید.

29 فروردین 1401

نامه 24دفتر شورای صنفی دانشگاه های کشور به وزیر ارتباطات ، درخواست ایجاد بسته های اینترنتی ویژه دانشجویان

24 دفتر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه های کشور در نامه ای به وزیر ارتباطات، درخواست ایجاد بسته های اینترنتی ویژه دانشجویان را مطرح کردند.

27 فروردین 1401

شرایط مطلوب ذخیره سازی اقلام اساسی در خراسان جنوبی نسبت به سال های گذشته

خبرنگاران/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: امسال ذخیره سازی اقلام اساسی در استان نسبت به سال های قبل بسیار بهتر است و براساس سهمیه مشخص شده به مرور توزیع می شود.

27 فروردین 1401

هر آنچه باید درباره سفر به ماکائو بدانید

جزیره ماکائو با جاذبه های مجذوب کننده و متنوع، فرهنگ و تاریخ غنی و غذاهای متنوع و دلپذیر. در حال حاضر یکی از قطب های گردشگری منحصربه فرد چین محسوب می شود.

21 فروردین 1401

ایران صاحب برند ملی گردشگری می گردد

برند ملی گردشگریپس از 20 سال کوشش، در سال آینده ایران صاحب برند ملی گردشگری می گردد. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از صاحب برند شدن ایران در زمینه گردشگری در سال آینده اطلاع داد. ولی تیموری مهم ترین هدفی که این پروژه دنبال می...

20 فروردین 1401

خاموشی مراکز مجاز استخراج رمز ارز

سخنگوی صنعت برق از خاموشی مراکز مجاز رمز ارز ها به منظور مدیریت مصرف برق در کشور خبر داد.

5 اسفند 1400

اتفاق عجیب در بازار مرغ ، فروش جداگانه ضایعات به خریداران مرغ

به گزارش خبرنگاران، تقاضا برای خرید ضایعات مرغ زیاد شده است. از این رو فروشندگان ضایعات مرغ را دور نمی ریزند و آنها را به شکل جدا به مردم می فروشند. سال گذشته فروش پوست مرغ هم خبرساز شده بود. در آن موقع فروشندگان گفته بودند پوست مرغ کیلویی 6 هزار تومان است...

25 بهمن 1400

اسلامی: مرکز رسا آماده شتاب دهی تحقیقات و عملیاتی سازی پژوهش های هسته ای است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از آمادگی مرکز فناوری و نوآوری رسا برای شتاب دهی تحقیقات و عملیاتی سازی پژوهش های هسته ای اطلاع داد.

16 بهمن 1400

یخدان های مسافرتی، بهترین وسیله برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی در طول سفر (قسمت اول)

سردکننده ها یا یخدان ها از مهم ترین و کاربردی ترین ابزاری است که از فاسد شدن مواد غذایی در طول گردش یا مسافرت جلوگیری می کند. همراه خبرنگاران باشید.

15 بهمن 1400

آرایش روناک یونسی همه را به تمسخر انداخت !

خبرنگاران: روناک یونسی تصویری را از خود با یک آرایش بسیار زشت و تابلو به اشتراک گذاشت.

13 بهمن 1400

افت محسوس دما از شنبه در تهران

از بعدازظهر روز جمعه کاهش قابل ملاحظه دما در شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور پیش بینی می شود که این فرایند تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

10 بهمن 1400

بسترسازی مناسبات با هدف توسعه روابط مالی بین دو کشور

نشست مشترک مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سفارت رومانی در ایران با حضور احمد خانی نوذری معاون امور مالی، علی رستمی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، حامد فروزان، مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و میرلا کارمن...

9 بهمن 1400
تعداد: (141)