ورزش

گنج پیدا شده در کوبا: خانه ارنست همینگوی

موزه همینگوی کوبا | Hemingway Museumحدودا 16 کیلومتر در شرق هاوانا، موزه همینگوی کوبا با نام فینکا ویخیا (Finca Vigia) به معنی خانه دیده بان وجود دارد. خانه همینگوی در بخش کوچکی به نام سان فرانسیسکو دِ پائولا واقع شده است. مردم کوبا همواره این نویسنده معروف را به خاطر...

27 اردیبهشت 1401

موافقت هیات رئیسه با پیشنهاد اقتصادی شمسایی، یک اردوی تیم فوتسال سوخت

به گزارش خبرنگاران، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه 22 دی ماه بود که وحید شمسایی را به عنوان سرمربی نو تیم ملی فوتسال انتخاب کرد. شمسایی اما با وجود اعلام فدراسیون فوتبال، هنوز قرارداد خود را به صورت رسمی امضا نکرده است.

22 اردیبهشت 1401

اولیانوف: مذاکرات وین تقریباً به سرانجام رسیده است

نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین مدعی شد که مذاکرات وین پس از 11 ماه طاقت فرسا در حال انتها یافتن است.

18 اردیبهشت 1401

پیروزی مقتدرانه خیبر خرم آباد مقابل استقلال ملاثانی

به گزارش خبرنگاران، امروز پنجشنبه در رقابت های هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان تیم استقلال ملاثانی خوزستان بود.

12 اردیبهشت 1401

الجبوری: دلیلی ندارد از نکونام دلخور باشم، گفتند نمی توانیم همکاری کنیم، من هم تشکر کردم

مهاجم پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که بابت جدایی از این تیم از شخص خاصی دلخور نیست.

11 اردیبهشت 1401

پرسپولیس نمی تواند مهاجم خارجی جذب کند!

از صبح امروز بعضی رسانه ها از حضور بازیکنی به نام الکساندر گدس مهاجم 28 ساله پرتغالی در تیم پرسپولیس خبر داده بودند اما از ابتدا هم قرار نبود این بازیکن به ایران بیاید.

10 اردیبهشت 1401

برگزاری نشست شورای مرکزی وزارت نفت

یکصد و پنجمین نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت سه شنبه (19 بهمن ماه) برگزار گردید.

29 فروردین 1401

پس از کناره گیری دقیقی؛ رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان شد

مدیر نو تیم فوتبال پیکان تهران انتخاب و معرفی گشت.

24 فروردین 1401

آیا کوه سبلان ثبت جهانی می گردد؟

ثبت جهانی کوه سبلان در دست اقدام است!مطابق با آنچه که در خبرگزاری های رسمی کشور مطرح شده است، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از شروع فرایند مربوط به ثبت جهانی کوه 4811 متری سبلام با حمایت مسئولان میراث فرهنگی کشور اطلاع داد. بنابر...

23 فروردین 1401

جدایی 2 بازیکن استقلال قطعی است

تیم فوتبال استقلال که با صدرنشینی در خاتمه نیم فصل نخست کارش را در لیگ برتر دنبال می نماید، برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم و بالا بردن شانس قهرمانی در این فصل احتیاج به تقویت و جذب بازیکنان تازهی دارد. به همین دلیل فرهاد مجیدی هم در بعضی از اظهار نظرهای...

19 فروردین 1401

راه اندازی مقصد جدیدی برای اکوتوریسم در دره هاتا؛ دبی

کوهستان های اطراف دبی تبدیل به یک منطقه تازه در بخش اکوتوریسم می گردد.

10 اسفند 1400

بوفون هم کرونا گرفت

شیوع مجدد ویروس کرونا در قاره سبز باز هم باعث ایجاد نگرانی شده است.

7 اسفند 1400

چگونه سیستم ایمنی را در برابر اومیکرون مقاوم کنیم؟

با شناسایی و توسعه سویه تازه کروناویروس موسوم به اومیکرون در بیشتر نقاط دنیا، همیشه توصیه می گردد که افراد سیستم ایمنی بدن خود را به منظور مقابله با این سویه مسری تقویت نمایند.

4 اسفند 1400

فردا آخرین مهلت ویلموتس در مراکش، افشای بند جدیدی از قرارداد

به گزارش خبرنگاران، مارک ویلموتس سرمربی پیشین و جنجالی تیم ملی فوتبال ایران که پرونده شکایتش از فدراسیون فوتبال کشورمان هنوز باز است، چند ماه پیش به عنوان سرمربی تیم فوتبال رجا کازابلانکا مراکش انتخاب شد.

14 بهمن 1400

دومین پیروزی مس کرمان با حکم کمیته انضباطی

مس کرمان با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مقابل شاهین شهرداری بوشهر برنده اعلام شد تا دومین برد خود را به این صورت به دست بیاورد.

11 بهمن 1400

شهرستان چادگان؛ بهشتی در استان اصفهان

چادگان یکی از شهرستان های استان اصفهان است. آب و هوای مطبوع و معتدل همراه با طبیعت سرسبز و امکانات رفاهی مناسب، همگی دست به دست هم داده اند تا این مکان به یکی از زیبا ترین منطقه ها گردشگری اطراف اصفهان برای جهانگرد ها و بعلاوه اهالی این شهر تبدیل گردد....

2 بهمن 1400

هوای 16 ایستگاه شهر تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه ها

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه از ابتدای سال حتی یک روز هوای خوب هم در تهران نداشتیم، گفت: 16 ایستگاه در تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار دارند.

29 دی 1400

صنعت نفت یک ، استقلال یک ، مجیدی با یک امتیاز به استقبال دربی رفت

در چارچوب بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، صنعت نفت به مصاف استقلال رفت.

28 دی 1400

فاضلی: در بیشتر دقایق ملاقات با پدیده مالک میدان بودیم، لیگ سال جاری 6 مدعی قهرمانی دارد

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: در بیشتر دقایق بازی با پدیده مالک توپ و میدان بودیم و در نهایت هم روی هوش بالای محمد عباس زاده به گل فزونی رسیدیم.

26 دی 1400

اعتراض نماینده اصفهان به پرداخت بدهی پرسپولیس از صندوق کارآفرینی امید

تهران (پانا) - نماینده مردم اصفهان در مجلس در نامه ای با انتقاد از پرداخت بدهی گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس از صندوق کارآفرینی امید، تأکید کرد که پرداخت 220 میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان امسال، کاملا مغایر با...

19 دی 1400
تعداد: (168)