یک مدیرعامل معروف رد صلاحیت شد

به گزارش وبلاگ محتوا، فدراسیون فوتبال طبق اطلاعیه ای که در ابتدا اعلام شده بود، باید امروز اسامی کاندیداهای تایید و رد صلاحیت شده را اعلام کند.

یک مدیرعامل معروف رد صلاحیت شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ محتوا، انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند برگزار می شود و طبق آنچه پیش از این از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده است نتیجه بررسی صلاحیت های کاندیداهای مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال باید امروز اعلام شود.

در روزهای گذشته و با نزدیک شدن به زمان اعلام رسمی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده، اخباری مختلفی درباره رد صلاحیت برخی از چهره های سرشناس منتشر شده بود که کمیته بدوی این اخبار را تکذیب کرد.

در تازه ترین اطلاعات به دست آمده برخی منابع خبری اعلام کرده اند یکی از مدیران عامل تیم های لیگ برتری از سوی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده است، گفته می شود این چهره ظاهرا دارای پرونده قضایی منجر به صدور حکم و یکی دو پرونده باز دیگر هم بوده است و همین موضوع باعث شده تا این کاندیدا از سوی کمیته بدوی رد صلاحیت شود.

قرار است نتیجه بررسی های کمیته بدوی و استیناف این فدراسیون درباره کاندیداهای پست های ریاست و هیات رئیسه به صورت رسمی تا پیش از ساعت 24 امشب اعلام شود

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یک مدیرعامل معروف رد صلاحیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مدیرعامل معروف رد صلاحیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید