در رابطه با سلامتی ورزشکاران هیچ مسامحه ای با خاطیان امر نمی کنیم

به گزارش وبلاگ محتوا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برخورد قاطع با مدیران خاطی اماکن ورزشی خبر داد و گفت: مسئولیت تعطیلی و گندزدایی اماکن ورزشی با مدیر مجموعه است که تخطی از آن، موجب رفتار بر اساس قانون و اعمال مجازات هایی در حق وی است و ما در رابطه با سلامتی ورزشکاران و مردم عزیز هیچ مسامحه ای با خاطیان امر نمی کنیم.

در رابطه با سلامتی ورزشکاران هیچ مسامحه ای با خاطیان امر نمی کنیم

ایوب بهتاج در رابطه با به کار بستن دستورالعمل های پیشگیرانه از ویروس کرونا، از تعطیلی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی و لغو کلیه مسابقات و گردهمایی ها خبر داد.

وی گفت: اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی اداره کل در سطح گسترده ای در خصوص مقابله با کرونا، رعایت نکات بهداشتی، ضدعفونی و مصوبات جلسات متعدد پدافند غیرعامل استان برای باشگاه های ورزشی، تمامی ورزشکاران و خانواده های آنها اجرایی شد تا ورزشکاران عزیزمان هیچ آسیبی از این ویروس پرخطر نبینند و در سلامت کامل به سر ببرند تا انشاالله شاهد شکست این ویروس در کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اماکن ورزشی شهرستان های استان علاوه بر تبریز توسط مدیریت جهادی همکارانم در شهرستان ها، به طور جدی گندزدایی و ضدعفونی شد تا جامعه ورزشی استان در این حرکت همگانی حضور پررنگ داشته باشد.

وی گفت: طی روزهای گذشته با اعمال محدودیت برای برگزاری همایش ها و کلاس های آموزشی، دوره ها، اردوها و مسابقات در سطح استان و همچنین کلاس های تمرینی پیروز شدیم حضور ورزشکاران را در اماکن ورزشی به صفر برسانیم؛ حتی جلسات مختلفی که برای انتها سال ترتیب داده شده بود اعم از جلسه انتها سال رؤسای ادارات و هیئت های ورزشی، دبیران و نائب رئیسان همگی لغو شدند تا هیچ آسیبی به هم استانی های عزیزمان نرسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، بهتاج ادامه دادج: بر اساس اطلاعیه های جامع شماره 1 و 2 اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان های مردم نهاد جوانان استان نیز کلیه کارگاه های آموزشی، همایش ها و جلسات خود را تعطیل کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: از جامعه ورزش و همه جوانان استان درخواست دارم با رعایت نکات دقیق بهداشتی و دستورالعمل هایی که از طرق مقتضی در دسترس عموم قرار می دهیم، سلامتی خود را حفظ کنند تا به خواست خدا به زودی شاهد غلبه بر این ویروس همه گیر باشیم.

براساس این گزارش، با توجه به شرایط ویژه کشور و بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان و طی ابلاغی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، کلیه ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان آذربایجان شرقی مکلف شدند در صورت نیاز و درخواست ستاد استانی و شهرستانی پیشگیری از کرونا در کوتاهترین زمان ممکن و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با اطلاع اداره کل، سالن ها و مکان های ورزشی را در راستای مقابله و مهار ویروس کرونا همکاری همه جانبه و موثر در اختیار ستاد پیشگیری قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در رابطه با سلامتی ورزشکاران هیچ مسامحه ای با خاطیان امر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رابطه با سلامتی ورزشکاران هیچ مسامحه ای با خاطیان امر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید