همایشها و نمایشگاه ها

نمایشگاه CES 2022: نت گیر روتر سه بانده Wi، Fi 6E برای کاربران میان رده با خانه های بزرگ معرفی کرد

شرکت نت گیر نسل تازهی از روترهای خود را با طراحی تازه و پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi 6E برای استفاده از باند سوم 6 گیگاهرتز به صورت مجازی در نمایشگاه CES امسال رونمایی کرد. این روترها به جای بازار گیمینگ و گیمرها، کاربران میان رده و دارای خانه های بزرگ را هدف...

28 اردیبهشت 1401

آیا کوه سبلان ثبت جهانی می گردد؟

ثبت جهانی کوه سبلان در دست اقدام است!مطابق با آنچه که در خبرگزاری های رسمی کشور مطرح شده است، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از شروع فرایند مربوط به ثبت جهانی کوه 4811 متری سبلام با حمایت مسئولان میراث فرهنگی کشور اطلاع داد. بنابر...

23 فروردین 1401

هر آنچه باید درباره سفر به ماکائو بدانید

جزیره ماکائو با جاذبه های مجذوب کننده و متنوع، فرهنگ و تاریخ غنی و غذاهای متنوع و دلپذیر. در حال حاضر یکی از قطب های گردشگری منحصربه فرد چین محسوب می شود.

21 فروردین 1401

ایران صاحب برند ملی گردشگری می گردد

برند ملی گردشگریپس از 20 سال کوشش، در سال آینده ایران صاحب برند ملی گردشگری می گردد. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از صاحب برند شدن ایران در زمینه گردشگری در سال آینده اطلاع داد. ولی تیموری مهم ترین هدفی که این پروژه دنبال می...

20 فروردین 1401

توجه ویژه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری به استارت آپ ها و فعالان گردشگری الکترونیک

میراث آریا/ براساس اخبار واصله، توجه ویژه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری به استارت آپ ها و فعالان گردشگری الکترونیک صورت می گیرد.

6 بهمن 1400

نمایشگاه میراث فرهنگی ایران از دریچه کارت پستال افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این نمایشگاه گزیده ای از تصاویر مربوط به ایران قدیم در کارت پستال های موزه پست و فیلاتلیک شهر یزد است که از میان کارت پستال های پست شده به کشورهای مختلف اروپایی فراهم شده است.

24 دی 1400

آثار جوانان خوشنویس به موزه های خارج از کشور می رود

یک استاد خوشنویسی می گوید: هرچند در بازارهای جهانی صندلی خوبی پیدا نموده ایم اما از این نظر که آثار جوانان این مرز و بوم به موزه های خارج از کشور می رود جای تاسف است.

29 شهریور 1400

برترین جاذبه های گردشگری بدروم ترکیه

آشنایی با برترین جاذبه های گردشگری بدروم ترکیهشهر پر جنب و جوش بدروم، یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه است و به دلیل همجواری با دریای اژه، شهری کاملا ساحلی می باشد. شهر بدروم که می توان آن را شهر ساحلی فیروزه ای خواند، در استان مولا (موغله) ترکیه واقع...

9 مرداد 1400

حضور آژانس ادبی و ترجمه پل در برنامه ادبیات اکراین و نمایشگاه کتاب بولونیا

به گزارش خبرنگاران ، آژانس ادبی و ترجمه پل برای گفت وگو و مذاکره با 24 موسسه انتشاراتی از کشور اکراین در برنامه ادبیات اکراین 2021 حاضر می گردد.

17 تیر 1400

7 کتاب معمایی-جنایی برای آن ها که از باز کردن گره ها لذت می برند

کتاب جنایی-معمایی سال هاست که به ژانر مورد علاقه خیلی از افراد تبدیل شده است. اگر جزو افرادی هستید که حل معما و پازل را دوست دارید و از باز کردن گره ها لذت می برید، حتما چنین کتاب هایی را هم دوست خواهید داشت. در این مطلب چند کتاب جنایی-معمایی انتخاب کرده...

8 تیر 1400

خبرنگاران گیشه پساکرونایی آمریکا در تسخیر هیولاهای سینمایی

تهران- خبرنگاران- گودزیلا علیه کونگ به کارگردانی آدام وینگارد پس از درخشش در گیشه جهانی، جدیدترین ساخته کریستوفر نولان یعنی فیلم علمی تخیلی انگاشته را پشت سر گذاشت و پرفروش ترین فیلم گیشه پساکرونایی آمریکا شد.

8 اردیبهشت 1400

موزه آبگینه و سفالینه؛ یادگار قاجاریه در تهران

ساختمان موزه آبگینه که در دوطبقه و پنج تالار ساخته شده، به خودی خود می تواند برای علاقه مندان بسیار دیدنی باشد. این ساختمان متعلق به قوام السلطنه، وزیر احمد شاه قاجار، بوده است.

3 فروردین 1400

خبرنگاران گردهمایی بین المللی ریاضی در دانشگاه کاشان شروع شد

کاشان - خبرنگاران - پنجاه و یکمین گردهمایی بین المللی ریاضی ایران دوشنبه شب با توجه به شرایط کرونایی در آیینی با پیغام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به طور مجازی در دانشگاه کاشان شروع شد.

29 اسفند 1399

زنگنه: نگران احیای بازارهای از دست رفته نفت ایران نیستم ، قدرتمندتر از گذشته بر می گردیم

وزیر نفت گفت: من نگران بازارهای از دست رفته نیستم و خریداران نفت هم خود را به یک یا دو فروشنده محدود نمی کنند. در صورت لغو تحریم قدرتمندتر از گذشته به بازار بر می گردیم، کوتاه تر از زمانی که فکر می کنید.

5 اسفند 1399

ترودو: آزادی بیان حدی دارد؛ تروریست ها نماینده اسلام نیستند

فارس نوشت: نخست وزیر کانادا ضمن محکوم کردن حمله به کلیسای شهر نیس فرانسه گفت که آزادی بیان قطعا حد و حدودی دارد و تروریست ها نماینده اسلام نیستند.

13 آذر 1399

مرکز تهران در قرق دوچرخه ها درآمد

تهران (پانا) - رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران از درخواست بیش از 300 شهروند حاضر در همایش گردشگری پاک برای فراهم سازی زیرساخت های تردد با دوچرخه در پایتخت اطلاع داد.

15 آبان 1399

رونمایی از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت ساخت داخل در زنجان

بزرگترین ترانسفورماتور قدرت ساخت داخل (400 مگاولت آمپر) در زنجان با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح رونمایی شد.

5 آبان 1399

موسوی: عزیمت مقام بلندپایه ایرانی به لبنان ، کشورها اگر صداقت دارند تحریم ها علیه لبنان را بردارند

سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر یکی از مقامات بلندپایه ایرانی به لبنان در روز های آینده اطلاع داد و همچنین احتمال داد که آمریکا در کوشش برای تصویب پیش نویس قطعنامه علیه ایران به منظور تمدید تحریم تسلیحاتی ناکام خواهد بود.

9 مهر 1399

از ماست که برماست

به گزارش خبرنگاران ؛ نصرالله حدادی ـ خدا رحمت کند مرحوم سید عبدالغفار طهوری را، که مظهر دوستی و مروت و وفا بود. در اواخر دهه شصت، آن گاه که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفت، برای ناشران پروانه نشر صادر کند، روزی او را در حالتی که کاملاً رنگ و رویش...

20 شهریور 1399

ظریف و لاوروف بر سر یک میز به گفت وگو نشستند

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه امروز در مسکو ملاقات و به گفت وگو پرداختند.

25 مرداد 1399
تعداد: (35)