مصالح ساختمانی

9 اثر فرهنگی و تاریخی در خوزستان ثبت ملی شد

فرودگاه مسجد سلیمان و هشت اثر فرهنگی-تاریخی دیگر در خوزستان ثبت ملی شد.

11 اسفند 1400

اعتیاد عجیب یک زن به خوردن دیوار!

یک زن آمریکایی گفته که به علت اعتیادش به خوردن دیوار خانه اش در معرض خطر سرطان قرار گرفته است.

2 آذر 1400

میوه هایی که سلامتی بدن را تضمین می نمایند

یک رژیم غذایی سالم رژیمی است که به وسیله تامین نیازهای تغذیه ای بدن با سطح کالری مناسب، خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد و به ارتقاء سطح سلامت یاری می نماید. این رژیم غذایی بر مصرف میوه ها تاکید می نماید، در ادامه با میوه هایی آشنا می شوید...

24 آبان 1400

انواع مختلف کابینت شیشه ایی و نحوه تزیین آشپزخانه با آنها

کار با کابینت شیشه ایی در آشپزخانه کمی سخت است. به همین علت بسیاری از خانه دارها یا از کابینت های شیشه ای بدشان می آید یا اینکه عاشقشان می شوند، حالت میانه ای وجود ندارد. ممکن است از سبک دکوراسیونی که با آشپزخانه های شیشه ای همراهی می گردد خوشتان نیاید...

7 شهریور 1400

رشد 7.7 درصدی اجاره بهای مسکن در بهار سال جاری نسبت به زمستان 99

مرکز آمار ایران گفت: در فصل بهار 1400، شاخص قیمت اجاره بهای واحدهای مسکونی در منطقه ها شهری نسبت به فصل قبل 7.7 درصد افزایش داشته است.

6 مرداد 1400

75درصد دستفروشان اتباع بیگانه هستند، راه اندازی و تجهیز دو بازارچه در هسته مرکزی زاهدان

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان با بیان اینکه 75 درصد دستفروشان را اتباع بیگانه تشکیل می دهند اضافه کرد: در راستای ساماندهی دستفروشان دو بازارچه در هسته مرکزی شهر زاهدان راه اندازی و تجهیز شده است.

23 خرداد 1400

موزه آبگینه و سفالینه؛ یادگار قاجاریه در تهران

ساختمان موزه آبگینه که در دوطبقه و پنج تالار ساخته شده، به خودی خود می تواند برای علاقه مندان بسیار دیدنی باشد. این ساختمان متعلق به قوام السلطنه، وزیر احمد شاه قاجار، بوده است.

3 فروردین 1400

خبرنگاران شرایط برق و گاز صنایع سیمان خراسان رضوی به حالت پایدار درآمد

مشهد- خبرنگاران- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با رایزنی های انجام گرفته از هفته قبل تا به امروز از روز گذشته برق و گاز همه واحدهای تولیدی سیمان در خراسان رضوی برقرار شده است و شرایط بهتری نسبت به سایر نقاط کشور دارد. ...

16 اسفند 1399

خلاقیت در بچه ها؛ چگونه خلاقیت را در کودکمان پرورش دهیم؟

برای پرورش خلاقیت در بچه ها ضروری است ابتدا موانع خلاقیت را شناخته و آنها را برطرف کنیم و سپس راهکارهای تربیتی برای رشد خلاقیت را به کار گیریم.

28 بهمن 1399

خبرنگاران شهردار بیرجند: خدمات کارکنان آرامستان در دوران کرونا ملموس تر شد

بیرجند - خبرنگاران - شهردار بیرجند با تقدیر از کارکنان آرامستان ها گفت: در دوران کرونا زحمات این بزرگواران نسبت به گذشته برای مردم و مسوولان ملموس تر شد.

15 بهمن 1399

ششمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی موارد مطرح شده در این وبینار را به شرح زیر اظهار داشت:

9 شهریور 1399

آبنما سیمانی : طرز ساخت آبنما با سیمان توسط خودمان

اخیراً به خانه بهترین دوستم رفتم و او یکی از شگفت انگیزترین آبنماهای سیمانی که تا به امروز دیده بودم را به من نشان داد. وقتی از او پرسیدم که آن را از کجا خریده است، او گفت: خودم ساختم. من که کاملاً گنگ بودم، از او خواستم به من نشان دهد که چگونه این آبنما...

12 مرداد 1399