مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد، اعضای هیات مدیره مشخص شدند

به گزارش وبلاگ محتوا، خبرگزاری خبرنگاران- وزارت ورزش نام مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی باشگاه تایید کرده است.

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد، اعضای هیات مدیره مشخص شدند

به گزارش وبلاگ محتوا، با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مدیرعامل این تیم انتخاب شد. اعضا نو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، مصطفی آجرلو را به نام مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد. پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی اجرلو هیات مدیره نو باشگاه استقلال را تشکیل می دهند. مصطفی آجورلو و دو پیشکسوت استقلال به اتفاق یک مدیر فرهنگی و یک چهره سرشناس اجتماعی 5 عضو نو هیات مدیره استقلال هستند.

اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، زودتر از آنچه تصور می کنید وزارت ورزش و جوانان اعضای نو هیات مدیره استقلال را معرفی خواهد کرد. طبق آخرین اخبار رسیده از منابع آگاه خبری، چیدمان 5 نفره هیات مدیره نو استقلال شامل مصطفی آجورلو، دو پیشکسوت باشگاه، یک مدیر فرهنگی و یک چهره سرشناس اجتماعی است. وزارت ورزش این بار با درس گرفتن از تجربه همکاری با اعضای متمول که ابتدا به قصد کمک اقتصادی به استقلال وارد هیات مدیره می شوند و سپس با مصاحبه های خود، باشگاه را به حاشیه می برند و در نهایت هم سودهای سنگین بابت دیرکرد پولی که به استقلال قرض داده اند، طلب می کنند، این بار زیربار حضور مهره های سرمایه دار یا به ظاهر دارای سرمایه نرفته و هیات مدیره را با دو پیشکسوت، یک مدیر فوتبالی، دو مدیر با تجربه چیده که البته یکی از 5 عضو حاضر در هیات مدیره نو سابقه فعالیت اقتصادی دارد!

از هیات مدیره قبلی تنها پرویز مظلومی عضو هیات مدیره نو استقلال خواهد بود و اصغر ملکیان با وجود تمام تلاش های اجرا شده از سوی یک جریان سیاسی خاص، تا این لحظه قرار نیست عضو هیات مدیره نو باشد. همچنین از یک چهره نظامی هم به نام عضو پنجم هیات مدیره نام برده می شد که گویا در آخرین غربالی که پشت درهای اتاق وزیر ورزش اجرا شده نام این شخص هم از لیست در آمده است.

گفته می شود با وجود فشارهای سیاسی یک جریان خاص به وزارت ورزش و جوانان، پایان در جنگ قدرت استقلال، آن مهره سیاسی که در آخرین روزهای وزارت مسعود سلطانی فر دو عضو به هیات مدیره استقلال تحمیل کرده بود، پیروز به حفظ نیروی خود در هیات مدیره نشده و حامیان مصطفی آجورلو دست بالاتر را گرفتند چرا که از وزارت ورزش خبر می رسد قرار است آجورلو همزمان رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال باشد. البته در قدم اول تنها وزارت ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره استقلال را معرفی می کند و آنها در اولین نشست خود، مدیرعامل نو را انتخاب خواهند کرد.

با توجه به پایان دوران مدیریت احمد مددی در استقلال، این باشگاه امروز گزارش مفصلی از عملکرد اقتصادی و حقوقی خود در یک سال گذشته و از مهر 99 تا به امروز جهت شفاف سازی اقدامات اجرا شده منتشر کرد که در نوع خود جالب توجه است. در این میان و بنا بر ادعای استقلالی ها، آنها با افراد زیادی تسویه حساب کرده اند و تقریبا در این یک سال هر گونه طلبی که از سوی مدیریت باشگاه پرداخته شده، اسامی آنها از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام شد.

در اطلاعیه آبی ها آمده است: اهم موارد و تسویه حساب های اجرا شده از طریق باشگاه که برخی از آنان مربوط به 10 سال گذشته است، جهت اخذ مجوز حرفه ای دو فصل فوق الذکر به توضیح ذیل هستند با این توضیح که برخی از بستانکاران از جمله آقایان علیرضا منصوریان، آتیلا حجازی، امین نوروزی، کاوه ستوده، باشگاه استقلال خوزستان، حیدرعلی احمدزاده و علی اصغر قربانعلی پور طلب خویش را به باشگاه بخشیدند که جای تشکر و قدردانی دارد.

سایر بستانکاران به توضیح ذیل بودند که مدارک آن در امور اقتصادی و حقوقی باشگاه مستند شده است:

مجتبی جباری، امید ابراهیمی، پژمان منتظری، مجید نامجومطلق، علی اصغر حاجیلو، خسرو حیدری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مرتضی تبریزی، فرزاد حاتمی، امیر سلطانی، باشگاه پیکان، باشگاه سایپا، باشگاه استعدادهای درخشان آمل، حسن خانبان، پژمان تقی بیک زاده، سعید محمدزاده، محسن نباتی، امیرهوشنگ سعادتی، ناماعیل شریفات، بهتاش فریبا، مجتبی حق دوست، محمد فدایی آشتیانی، محمد آران، مرتضی صادقی، محمدمهدی نظری، رضا خورسندی، رضا صادق پور، سعید آین، مجید چهاردولی، حمدالله بابازاده، هومن صمیمی، علی قربانی، بهنام برزای، محمدرسول مسافری، سید محسن کریمی، ولی خورسندی، حسین کریمی، جابر انصاری، سید حسین حسینی، رضا مغانلو و فرشید باقری.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد، اعضای هیات مدیره مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد، اعضای هیات مدیره مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید