شیراز میزبان رقابت های بدمینتون جام فجر خواهد بود

به گزارش وبلاگ محتوا، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: براساس توافق اجرا شده با فدراسیون بدمینتون، میزبانی مسابقات بین اللملی فجر به شیراز واگذار شده است.

شیراز میزبان رقابت های بدمینتون جام فجر خواهد بود

به گزارش وبلاگ محتوا، حیدرعلی کامیاب شنبه 13 مهر در حاشیه نشست مشترک با فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون به وبلاگ محتوا گفت: ناظران و برگزارکنندگان مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر، شیراز را برای میزبانی این رقابت ها تایید کرده اند.

کامیاب با اشاره به اهمیت این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی بدمینتون، گفت: پیش بینی می شود ورزشکاران 20 تا 30 کشور جهان در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی مسابقات بین المللی بدمینتون فجر را از رقابت های موثر در کسب سهیمه المپیک برای ورزشکاران این رشته دانست و گفت: این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی بدمینتون به نام مسابقات فجر ایران ثبت شده است.

کامیاب با اشاره به اینکه میزبانی رقابت های ورزشی مختلف از سیاست های کلان ورزشی فارس و مورد تاکید استاندار است، گفت: در شش ماه دوم امسال، شیراز میزبان مسابقات بن المللی کشتی جام فجر و مسابقات جهانی کونگ فو هم خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس، یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی این استان را توجه به توریسم ورزشی اعلام و با اشاره به اثرات مثبت برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، ورزش را از بهترین راه های تبادل فرهنگ و زبانی بین المللی برای گفت و گو بین ملت ها دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شیراز میزبان رقابت های بدمینتون جام فجر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیراز میزبان رقابت های بدمینتون جام فجر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید