مجمع عمومی فدراسیون هاکی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ محتوا، مجمع عمومی فدراسیون هاکی با حضور معاون وزیر ورزش و رئیس دفتر امور مشترک استان ها و همچنین سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

مجمع عمومی فدراسیون هاکی برگزار گردید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ محتوا، مجمع سالیانه فدراسیون هاکی صبح امروز با حضور سید شروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها، کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و بهرام قدیمی رئیس این فدراسیون برگزار گردید.

در ابتدای این مجمع کلیپ هایی به یاد زنده یاد بهرام شفیع رئیس فقید فدراسیون هاکی و همچنین عملکرد فدراسیون در 3 سال گذشته پخش شد.

سپس گزارش هایی از عملکرد تیم های ملی زنان و مردان در سال 97، گزارش حسابرس مستقل در سال های 96 تا 97 و گزارش خزانه دار و بازرس فدراسیون به اعضای مجمع ارائه شد.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی، ضمن ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در 6 ماه نخست سال 98، گفت: قرار است 3 هزار چوب، توپ و پد دروازه بانی از کنفدراسیون هاکی آسیا تحویل بگیریم. همچنین برای توسعه هاکی چمنی احتیاج به حمایت و بودجه بیشتری داریم.

عبدالحمید احمدی به عنوان رئیس مجمع گفت: هیئت های ورزشی حرف اول را در توسعه ورزش می زنند. اگر اوضاع هیئت های ورزشی خوب باشد قطعا شرایط آن رشته در کشور مطلوب خواهد بود. در واقع بار اصلی در این بین بر دوش هیئت هاست.

وی ادامه داد: هشتمین قهرمانی تیم ملی هاکی در آسیا و اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات آسیایی حرکت بسیار ارزشمندی برای ما بود. هاکی در دنیا هواداران زیادی دارد و در کشور ما نیز استعدادهای زیادی برای توسعه هاکی چمنی موجود است.

احمدی در خاتمه گفت: باید از همه ظرفیت ها اعم از شهرداری، مدارس و دانشگاه ها استفاده کرد و نباید ورزش را محدود به مدال و قهرمانی دانست. بخش همگانی نیز در ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجمع عمومی فدراسیون هاکی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی فدراسیون هاکی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید