اخبار مجلس

خبر مهم وزیر اقتصاد برای بورس، منتظر حمایت بودجه ای باشید

به گزارش خبرنگاران، احسان خاندوزی، وزیر مالی در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس گفت: بورس آیینه تمام نمای اقتصاد ایران است؛ تمام وزارت خانه ها و تمام بخش ها و تمام تحولات خارجی و داخلی کشور، خود را در آیینه تمام نمای بورس نمایان می نمایند و وظیفه دولت این...

16 اردیبهشت 1401

مالیات سود سپرده بانکی از چه کسانی دریافت می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، براساس لایحه بودجه 1401 درآمدهای مالیاتی سال آینده قرار است با رشدی 62 درصدی نسبت به امسال، به حدود 527 هزار میلیارد تومان برسد، در واقع سال آینده 38 درصد از منابع عمومی دولت با مالیات پوشش داده می گردد.

6 اسفند 1400

چین: آمریکا درباره تایوان، بهای غیرقابل تحمل خواهد داد

وانگ یی وزیر خارجه چین هشدار داد که حمایت از جدایی طلبان در تایوان، بهای غیرقابل تحملی را برای ایالات متحده در پی خواهد داشت.

3 اسفند 1400

قانون گذاران فرانسوی به مرگ تهدید شدند

گروهی از قانون گذاران فرانسوی عنوان کردند که در پی طرح قانون جدیدی درخصوص واکسیانسیون در برابر کووید 19 از سوی معترضان به مرگ تهدید شده اند.

19 بهمن 1400

مدارس موظف به ارائه خدمات آموزشی رایگان به وسیله شاد به دانش آموزان شدند

تهران (پانا) - دستورالعمل ضوابط اجرایی استفاده از شبکه آموزشی شاد در مدارس، از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

15 دی 1400

اعمال قانون105 هزار و 992 خودرو در زنجان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در خصوص محدودیت های تردد کرونا، پلیس زنجان 105 هزار و 992 فقره اعمال قانون کرده است.

18 مرداد 1400

شهرداری از ساختمان قدیمی روزنامه اطلاعات بهره برداری کند

خبرنگاران : عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستاره استفاده مطلوب و بهره برداری از ساختمان قدیمی روزنامه اطلاعات توسط شهرداری شد و گفت: ساختمان کنونی شهرداری هیچ تباری ندارد و در کل جهان و بسیاری از شهرهای ما ساختمان های شهرداری هویت دارند. ...

24 خرداد 1400

تغییرات جداول قانون بودجه 1400 به رئیس جمهور ابلاغ شده است

تهران (پانا) - پس از ابلاغ قانون بودجه 1400 در تاریخ 27 اسفند سال گذشته از مجلس به دولت، جداول بودجه 1400 نیز طی نامه ای از سوی رئیس مجلس در تاریخ 25 فروردین ماه به رئیس جمهور ابلاغ شده است.

9 خرداد 1400

ارسال بیش از 32 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا

نیروی انتظامی گفت: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، روز گذشته (سه شنبه) تعداد 32 هزار و 458 پیامک به رانندگان خاطی و بی توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ارسال شد.

21 اسفند 1399

بررسی اجباری شدن استفاده از کارت ملّی هوشمند در اصناف و شرکت های تولیدی

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا گفت: در جلسه روز چهارشنبه این قرارگاه، نماینده وزارت صمت، گزارشی درباره توسعه کسب و کارهای اینترنتی، افزایش ظرفیت شبکه توزیع، با هدف کاهش زمینه خروج افراد از منزل و ترددهای غیر ضروری و اجباری شدن استفاده از...

17 بهمن 1399

تمدید محدودیت های کرونایی برای سومین هفته پیاپی در لرستان

خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان از تمدید تمامی محدودیت های کرونایی در استان خبر داد.

1 آذر 1399

نشست هفته آینده کمیسیون امور داخلی مجلس اعلام شد

کمیسیون امور داخلی کشور در نشست هفته آینده ضمن بررسی طرح و لوایح مربوطه، از رئیس سازمان ثبت احوال برای ارایه گزارش دعوت کرده است.

10 آبان 1399

تخت جمشید را صرفاً با سالی 5 میلیون اداره می کنیم!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با گلایه از شرایط بودجه این وزارتخانه گفت: برای اداره هر یک از 32هزار اثر ثبت شده کشور تنها 5میلیون تومان بودجه داریم؛ مثلاً تخت جمشید را با 5 میلیون تومان اداره می کنیم!

27 مهر 1399

نیازمند راهبردی جدید در نظام سنجش و پذیرش دانشجو هستیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سیاست برگزاری کنکور سراسری در پنج دهه گذشته را دارای اشکالات متعدد دانست و گفت: کشور نیازمند راهبردی جدید در نظام سنجش و پذیرش دانشجو است.

27 شهریور 1399

اف بی آی باید به مداخله خارجی ها در انتخابات پاسخگو باشد

قانونگذاران دموکرات آمریکا از اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) می خواهند تا درباره تلاش های خارجی ادعایی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آینده کشورشان توضیح بدهد.

27 شهریور 1399

کریمی قدوسی: قرائت تحقیق و تفحص های مجلس دهم خواهان ندارد ، لیست گزارش ها در اختیار نمایندگان است

نماینده مجلس گفت: همه چیز به درخواست نمایندگان تازه ورود به مجلس باز می گردد. اگر گزارشی امضای لازم را کسب کند این گزارش در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته خواهد شد.

24 شهریور 1399

پیدا شدن نشانه هایی از دوره ماد در هگمتانه

ایسنا/ براساس سخنان سرپرست تیم فصل بیست ودوم کاوش تپه باستانی هگمتانه، پیدا شدن نشانه هایی از دوره ماد در هگمتانه صورت گرفت.

13 شهریور 1399

تمرینات و مسابقات تیمی از خرداد ماه مجاز اعلام شد

ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برگزاری تمرینات و مسابقات تیمی را از خردادماه مجاز گفت.

22 تیر 1399

خبرنگاران فعالیت واحدهای صنفی کم خطر از روز شنبه در مهاباد بلامانع است

مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: اصناف کم خطر و بازار این شهر از روز شنبه با شرایط جدید و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی می شود.

22 خرداد 1399

جاده چالوس - کرج بازگشایی شد

جاده شریانی و پرتردد کرج - چالوس محدوده (کندوان) که از روز سه شنبه به علت انجام لق گیری و ریزش برداری سنگ های کف جاده به روی وسائط نقلیه موتوری بسته شده بود صبح امروز بازگشایی شد.

2 خرداد 1399
تعداد: (25)