اعمال قانون105 هزار و 992 خودرو در زنجان

به گزارش وبلاگ محتوا، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در خصوص محدودیت های تردد کرونا، پلیس زنجان 105 هزار و 992 فقره اعمال قانون کرده است.

اعمال قانون105 هزار و 992 خودرو در زنجان

به گزارش وبلاگ محتوا زنجان؛ سرهنگ حمیدرضا قدیمی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری زنجان برگزار گشت، در رابطه با اعمال محدودیت تردد استانی، اظهار کرد: از ساعت 12 امروز تا ساعت 12 روز سه شنبه (17 خرداد) تردد هرگونه خودرو در همه رنگ بندی کرونایی، برای ورود و خروج در استان زنجان ممنوع است.

وی اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت تردد استانی، در محورهای مواصلاتی زنجان - قزوین، طارم - منجیل، زنجان - بیجار، زنجان - تبریز، زنجان - میانه و قیدار - همدان با خودروهای بومی که قصد خروج از استان را دارند، برخورد و اعمال قانون خواهند شد.

این مسئول در رابطه با اعمال قانون خودروهایی که در بازه زمانی 12 الی 17 خردادماه قصد ورود به استان زنجان دارند، شرح داد: خودروهایی که قصد عبور دارند از طریق دوربین های هوشمند و در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا جریمه خواهند شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امنیت مراکز واکسیناسیون بیشتر در استان، گفت: پلیس اطلاعات شهرستان های استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی ادارات برون سازمانی نظارت بر اصناف مشاغل 3 و 4 را با قوت انجام می دهند.

قدیمی با اشاره به راه اندازی مرکز 16 ساعته تست کرونا از طریق نیروی انتظامی هم، اظهار کرد: محل های استقرار نیروی انتظامی در منطقه ها نارنجی و زرد به 9 محل ارتقاء یافته و تعداد نیروهای به کار برده شده در این طرح هم، شامل 250 نفر با 85 دستگاه دوربین فعال و 35 دستگاه دوربین البسه آنلاین می شوند.

وی در رابطه با مقدار تردد خودروها از 15 فروردین ماه تا به امروز در محورهای مواصلاتی استان زنجان، اضافه کرد: در طول این مدت، 176 هزار و 325 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 145 هزار و 437 دستگاه خودرو بوده که 21 درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی از رعایت 38 درصدی مقدار رعایت قوانین و مقررات از طریق رانندگان از 15 فروردین تا به امروز خبر داد و شرح داد: در بازه زمانی مذکور 52504 دستگاه خودرو که قصد ورود به استان زنجان را داشتند، عودت داده شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در رابطه با اعمال قانون خودروها در خصوص محدودیت های تردد کرونایی، گفت: از 15 فروردین ماه تا به امروز 69 هزار و 75 فقره به مبلغ دو میلیون ریال، 6 هزار و 249 فقره به مبلغ 5 میلیون ریال، 30 هزار و 668 فقره به مبلغ 10 میلیون ریال و در جمع 105 هزار و 992 فقره خودرو اعمال قانون شدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "اعمال قانون105 هزار و 992 خودرو در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قانون105 هزار و 992 خودرو در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید