موسیقی

خرید 41 مدل گردنبند مردانه بسیار شیک مناسب افراد خوش سلیقه

از جمله اکسسوری های مهم ترکیب های لباس آقایان می توان به زیورآلات ، ساعت و گردنبند اشاره نمود. برای آقایانی که به جزئیات اهمیت می دهند ، انواع گردنبند با طیف وسیعی از محصولات ارائه می گردد. محصولاتی که با ظاهر شیک خود به استایل شما یاری می نمایند. در ادامه...

30 فروردین 1401

نیمی از من و باقی آفتاب مجموعه اشعار عباس بوبه رژ منتشر شد

تهران (پانا) - انتشارات دانیار به تازگی کتاب نیمی از من و باقی آفتاب برگزیده شعرهای عباس بوبه رژ را منتشر نموده است.

6 آذر 1400

مقایسه مرسدس AMG GLB 35 و مرسدس بنز GLC 300

مرسدس AMG GLB 35 و مرسدس بنز GLC 300از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

17 آبان 1400

گرانترین و کمیاب ترین چوب های جهان

در این گزارش می توانید با خاص ترین و گران ترین چوب های جهان آشنا شوید و اطلاعات جالبی از آن ها کسب کنید.

14 شهریور 1400

برترین جاذبه های گردشگری بدروم ترکیه

آشنایی با برترین جاذبه های گردشگری بدروم ترکیهشهر پر جنب و جوش بدروم، یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه است و به دلیل همجواری با دریای اژه، شهری کاملا ساحلی می باشد. شهر بدروم که می توان آن را شهر ساحلی فیروزه ای خواند، در استان مولا (موغله) ترکیه واقع...

9 مرداد 1400

خبرنگاران گیشه پساکرونایی آمریکا در تسخیر هیولاهای سینمایی

تهران- خبرنگاران- گودزیلا علیه کونگ به کارگردانی آدام وینگارد پس از درخشش در گیشه جهانی، جدیدترین ساخته کریستوفر نولان یعنی فیلم علمی تخیلی انگاشته را پشت سر گذاشت و پرفروش ترین فیلم گیشه پساکرونایی آمریکا شد.

8 اردیبهشت 1400

محسن چاوشی از اعدام نجاتم داد

مهربانی خواننده معروف و سخاوت طرفدارانش و البته بخشش خانواده متوفی زندگی جدیدی را به وحید هدیه داده است. در ادامه به گفت وگو با این مخترعِ نجات یافته از اعدام پرداخته ایم.

22 فروردین 1400

خلاقیت در بچه ها؛ چگونه خلاقیت را در کودکمان پرورش دهیم؟

برای پرورش خلاقیت در بچه ها ضروری است ابتدا موانع خلاقیت را شناخته و آنها را برطرف کنیم و سپس راهکارهای تربیتی برای رشد خلاقیت را به کار گیریم.

28 بهمن 1399

خبرنگاران نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی برگزار می شود

تهران-خبرنگاران-نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی با هدف شناسایی کسب و کارهای نوپا در این حوزه به صورت مجازی برگزار می شود.

11 بهمن 1399

فیلم ناگهان درخت؛ روایت گر یک رابطه عاشقانه

چیز هایی در فیلم هست که تماشاگر را شگفت زده می نماید. درهم تنیدگی موسیقی با متن عالی است و فرایند فیلم که با نوای ملایم پیانو کریستف رضاعی پیش می رود، دلنشین است.

4 بهمن 1399

بیابانگرد: مسائل مالی فقط مربوط به خانواده کشتی نیست و همه ناراضی هستند، کار را عار نمی دانم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا تأکید کرد، مسائل مالی موجود در کشور تنها مربوط به خانواده کشتی نمی گردد.

12 دی 1399

چهره ها در شبکه های اجتماعی؛ منتظر کامنت های لوستون هستم!

خبرنگاران: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب نموده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با...

31 مرداد 1399

پایان انحصار با هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی

طرح هر ایرانی؛ یک تلویزیون اینترنتی که یکی از طرح های راه اندازی شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات است 8 خردادماه از سوی رئیس جمهوری افتتاح شد. اما این طرح چگونه طرحی است؟ چقدر می تواند به توسعه اینترنت خانگی و تولید محتوای حوزه فیلم و ویدئو کمک کند؟ چه...

24 مرداد 1399

معرفی کامل شهرستان نهاوند در همدان

شهرستان نهاوند در همدان | Nahavandیکی ار مناطق و شهرهای قدیمی نه تنها در استان همدان بلکه در سراسر ایران، شهرستان نهاوند است. این شهر که قدمت تاریخی بیش از هزاران سال را دارد، امروزه تبدیل به یکی از مسیرهای پر اقبال گردشگری در ایران شده است. درباره شهر نهاوند...

2 تیر 1399

خبرنگاران مربیان کانون پرورش فکری کردستان 87 اثر فرهنگی تولید کردند

سنندج - خبرنگاران - مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان گفت: مربیان این استان برای جلب مشارکت اعضای در پویش در خانه بمانیم، 87 اثر فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فضای مجازی تولید کردند.

17 اردیبهشت 1399

نخستین تور گردشگری خبرنگاران خراسان رضوی در تربت حیدریه برگزار گردید

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه از برگزاری تور دوروزه گردشگری خبرنگاران خراسان رضوی هم زمان با فصل برداشت زعفران در تربت حیدریه و زاوه 22 و 23 آبان اطلاع داد.

18 دی 1398

روز فرهنگی روسیه در استان قزوین برگزار گردید

به منظور تقویت دیپلماسی فرهنگی و روابط گردشگری بین دو کشور ایران و روسیه، سومین روز از همایش روزهای فرهنگی روسیه در ایران بعدازظهر دیروز دوشنبه 20 آبان 98 به میزبانی قزوین برگزار گردید .

14 دی 1398