هملت پشتکوهی فروردین 1401به تئاتر شهر می آید

به گزارش وبلاگ محتوا، تهران (پانا) - تئاتر هملت پشتکوهی عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز 14 فروردین ماه سال 1401 به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت.

هملت پشتکوهی فروردین 1401به تئاتر شهر می آید

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، هملت پشتکوهی یکی از آثار نمایشی تازه تئاترشهر به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی است که از روز 14 فروردین 1401 در تالار چهاسو میزبان علاقه مندان تئاتر است.

ابراهیم پشتکوهی طی یادداشتی درباره این نمایش شرح داده است: هملت پشتکوهی برای من یک تجربه هیجان انگیز است.

در تمام 24 سالی که تئاتر کار می کنم، هرگز نمایشی تا این حد نزدیک به زندگی کار نکرده بودم. اثری پست ناتورالیستی که ریشه هایش در آثار ایبسن و گورکی می رسد.

خبری از فرم ها و تصاویر شاعرانه نیست و مهم رین و سخت ترین کار من در این نمایش نامریی کردن کارگردان است. یک ساعت و نیم از زندگی یک خانواده در داستانی معمایی جنایی به تصویر کشیده شده است.

این نمایش اول از همه خودم را غافلگیر کرد و می دانم که انسان های زیادی با آن می خندند و می گریند؛ عین خود زندگی.

در نمایش هملت پشتکوهی مهدی عطایی دریایی، مجید کشاورز، گاتا عابدی، افسانه برزکار، یاسمن صیاد دقت کار، غزل لوری، سعید سلیمی و محمد جامه شورانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

میراث پدیدار تهیه کننده ، ناصر ابراهیمی مجری طرح، سعید عیسایی و امیرحسین خلیل زاده گروه کارگردانی، نیلوفرسراجی، منشی صحنه، بهرنگ عباسپور طراح صدا، بردیا دهقانی و مجتبا نیری طراحان صحنه، فاطیما پشتکوهی طراح لباس، هادی علیشاپور طراح نور، خیام مویدی و عیسا جنگانی طراحان پوستر، سهراب خان زاده و امین عطارنژاد عکاس، محمد لهاک مدیر روابط عمومی و تبلیغات و مدیر اجرایی، مریم بصیری فر مدیر برنامه ریزی، امیرحسین شیخان و بهار بلغاری گروه روابط عمومی، مجید انصاری دستیار مجری طرح و فریبرزدارایی مدیررسانه دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

شایان ذکر است نمایش احتمالات به نویسندگی و کارگردانی علی شمس که طی هفته های گذشته در تالار چهارسو روی صحنه رفته بود، دوشنبه بیست و سوم اسفند ماه به اجرای خود خاتمه داد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هملت پشتکوهی فروردین 1401به تئاتر شهر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هملت پشتکوهی فروردین 1401به تئاتر شهر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید