تئاتر

هملت پشتکوهی فروردین 1401به تئاتر شهر می آید

تهران (پانا) - تئاتر هملت پشتکوهی عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز 14 فروردین ماه سال 1401 به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت.

22 اردیبهشت 1401

بدون روسری شدن نفیسه روشن بعد از سفر کربلا !

خبرنگاران:نفیسه روشن تصویر زیر را از سفرشان به رامسر در اینستاگرامش منتشر نموده است که در آن دیده می گردد او بدون روسری و طبق روش تازه سلبریتی ها با کلاه همراه مادرش به سفر رفته است !

30 بهمن 1400

از تشبیه سالن های خصوصی به سالن عروسی تا اثرات منفی اش بر کیفیت تئاتر

تهران (پانا) - در نشست نقد و آنالیز تئاتر خصوصی در ایران که در آن فعالیت تماشاخانه های خصوصی از سال 1388 تا 1400 آنالیز شد و درباره مزایا و مضرات سالن های خصوصی تئاتر صحبت شد.

30 شهریور 1400

تصاویری از سریال زیرخاکی 2

همزمان با حضور هومن برق نورد در مقابل دوربین فصل دوم از زیرخاکی، اولین تصاویر از این سریال تلویزیونی منتشر شد.

28 مرداد 1400

برترین جاذبه های گردشگری بدروم ترکیه

آشنایی با برترین جاذبه های گردشگری بدروم ترکیهشهر پر جنب و جوش بدروم، یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه است و به دلیل همجواری با دریای اژه، شهری کاملا ساحلی می باشد. شهر بدروم که می توان آن را شهر ساحلی فیروزه ای خواند، در استان مولا (موغله) ترکیه واقع...

9 مرداد 1400

واکسن همچنان راه چاره نهایی کروناست

تهران (پانا) - یک اپیدمیولوژیست، کماکان موثرترین راه برای کنترل کووید 19 را واکسن دانست و در عین حال گفت: البته متاسفانه به تعداد کافی واکسن موثر در دسترس نداریم. اگر هم داشته باشیم موج پنجم و بحران اخیر را نمی توانیم با واکسن کنترل کنیم؛ زیرا حداقل سه هفته...

4 مرداد 1400

خبرنگاران گیشه پساکرونایی آمریکا در تسخیر هیولاهای سینمایی

تهران- خبرنگاران- گودزیلا علیه کونگ به کارگردانی آدام وینگارد پس از درخشش در گیشه جهانی، جدیدترین ساخته کریستوفر نولان یعنی فیلم علمی تخیلی انگاشته را پشت سر گذاشت و پرفروش ترین فیلم گیشه پساکرونایی آمریکا شد.

8 اردیبهشت 1400

خبرنگاران نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی برگزار می شود

تهران-خبرنگاران-نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی با هدف شناسایی کسب و کارهای نوپا در این حوزه به صورت مجازی برگزار می شود.

11 بهمن 1399

چهره ها در شبکه های اجتماعی؛ منتظر کامنت های لوستون هستم!

خبرنگاران: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب نموده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با...

31 مرداد 1399

مدیر کل زندان های استان تهران: در سال جهش فراوری شاهد تحولات اساسی در تمام مراکز خواهیم بود

سید حشمت اله حیات الغیب در بازدید از ندامتگاه ورامین گفت: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است.

17 مرداد 1399

فوق لیسانسه ها مشروط شدند

روزنامه جام جم - نوشین مجلسی: فوق لیسانسه ها به نقطه پایان رسید و می گویند دفتر این فصل از مجموعه لیسانسه ها فعلا بسته می گردد. سریال سروش صحت در این سری هم توانست مخاطبان خود را داشته باشد، اما مخالفان سرسختی هم داشت که نوک پیکان انتقادشان، گسست خط اصلی...

3 بهمن 1398