موافقت هیات رئیسه با پیشنهاد اقتصادی شمسایی، یک اردوی تیم فوتسال سوخت

به گزارش وبلاگ محتوا، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه 22 دی ماه بود که وحید شمسایی را به عنوان سرمربی نو تیم ملی فوتسال انتخاب کرد. شمسایی اما با وجود اعلام فدراسیون فوتبال، هنوز قرارداد خود را به صورت رسمی امضا نکرده است.

موافقت هیات رئیسه با پیشنهاد اقتصادی شمسایی، یک اردوی تیم فوتسال سوخت

فرایند امضای قرارداد 1 میلیارد تومانی شمسایی بعد از برکناری شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال پیچیده شد چرا که مدیران نو فدراسیون و البته قوانین اقتصادی اجازه افزایش قرارداد سرمربی تیم ملی را به این مقدار نمی داد؛ چرا که قرارداد سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی کمتر از 300 میلیون تومان بود.

این افزایش قرارداد هرچند موافقت هیات رئیسه سابق فدراسیون در زمان ریاست عزیزی خادم را داشت اما بعد از تغییرات اخیر به چالش خورد؛ تا جایی که خزانه دار و سرپرست فدراسیون زیر بار امضای آن نرفتند و آن را به موافقت دوباره هیات رئیسه موکول کردند.

در نهایت هیات رئیسه هم بعد از تشکیل جلسه، موافقتش را با قرارداد شمسایی خاطرنشان کرد اما هنوز به صورت رسمی خبری از امضای آن منتشر نشده است.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا باید از تاریخ 19 فروردین 1401 به میزبانی قرقیزستان به میدان برود.

وحید شمسایی برای این رقابت ها سه دوره اردوی آماده سازی برای تیم ملی پیش بینی نموده بود اما بلاتکلیفی قراردادش، منجر به لغو نخستین اردو شد که قرار بود از 22 تا 25 اسفند ماه در تهران برگزار گردد.

اردوهای بعدی در برنامه شمسایی از 4 تا 9 فروردین ماه سال 1401 و از 12 فروردین تا زمان اعزام تیم ملی فوتسال به قرقیزستان پیش بینی شده است و امید می رود در بی برنامگی فدراسیون فوتبال این اردوها از دست نرود.

از سوی دیگر، زمان ارائه فهرست تیم ملی فوتسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا روز اول فروردین 1401 (یک هفته دیگر) به انتها می رسد.

هنوز معین نیست چه بازیکنانی به تیم ملی دعوت می شوند و مهمتر از آن اینکه آیا این بازیکنان (که به گفته شمسایی قرار است جوانگرایی بزرگی در تیم ملی رخ بدهد) شرایط خروج از کشور را دارند یا نه. این هم یکی از مواردی است که ممکن است برگزاری اردوهای تیم ملی را تحت تاثیر قرار بدهد و حتی باعث ایجاد تغییراتی در فهرست وحید شمسایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موافقت هیات رئیسه با پیشنهاد اقتصادی شمسایی، یک اردوی تیم فوتسال سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت هیات رئیسه با پیشنهاد اقتصادی شمسایی، یک اردوی تیم فوتسال سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید