اعتراف حجت نظری درباره حضور استقلال در عربستان و کار سخت شاگردان مجیدی خبرنگاران

به گزارش وبلاگ محتوا، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: فکر می کنیم شرایط تیم خوب است هر چند در فوتبال بحث نود دقیقه و مستطیل سبز در میان است و بعضی مسائل می تواند نتیجه را تغییر بدهد.

اعتراف حجت نظری درباره حضور استقلال در عربستان و کار سخت شاگردان مجیدی خبرنگاران

به حجت نظری درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال ایران قبل از اعزام به جده عربستان برای حضور در رقابت های گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت:

کاروان استقلال عصر امروز از فرودگاه مهرآباد به سمت جده حرکت می نماید. امیدوارم مسائلی که در روزهای اخیر برای بعضی تیم های دیگر پیش آمد، هم برای آن تیم ها خیلی زود برطرف گردد و هم برای سایر تیم ها پیش نیاید. امیدواریم این عزیمت ره توشه ای داشته باشد و درگام نخست استقلال و گام بعدی سایر نمایندگان ایران با سوغاتی دوست داشتنی برای مردم ایران به میهن بازگرداند.

حجت نظری درباره ادعای یکی از مسئولان فدراسیون هند مبنی بر اینکه قرار نبوده پرسپولیس روز گذشته به این کشور سفر کند و به همین دلیل باند فرودگاه برای فرود آمدن پرواز این تیم خالی نشده بود شرح داد:

متأسفانه شرایط بین المللی برای ایران تا حدی خاص است و در عرصه دنیای تحت فشار هستیم. به همین دلیل هر کشوری این حق را به راحتی برای خود قائل است تا هرگونه که می خواهد با ما رفتار کند. اجازه بدهید شرحات کشورهای خارجی را نپذیرم، زیرا خیلی مواقع زیر توافق های خود می زنند امیدواریم به شکل کلی این مسائل برای هیچ یک از تیم های ما و اتباع کشورمان در سراسر دنیا تکرار نگردد.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم عنوان نمود:

الحمدلله شرایط خوبی داریم و تمرینات هم تا روز گذشته زیر نظر فرهاد مجیدی و کادرفنی ادامه داشت. شرایط مطلوب است. البته در گروه سختی قرار داریم و قطعا کار استقلال در عربستان سخت است. با این وجود کوشش نموده ایم شرایط مختلفی که می تواند در طول این سفر به ما یاری کند، فراهم گردد. امیدواریم مجموعه افرادی که می توانند در بهبود این شرایط یاری نمایند، از هیچ کوششی دریغ ننمایند. از مدیریت فعلی، مدیریت ادواری، طرفداران و پیشکسوتان می خواهم این کوشش ها را انجام دهند تا استقلال با بهترین نتیجه از این مرحله صعود کند.

حجت نظری اضافه نمود:

ان شاءالله استقلال با سوغاتی خوبی برگردد. فکر می کنیم شرایط تیم خوب است هر چند در فوتبال بحث نود دقیقه و مستطیل سبز در میان است و بعضی مسائل می تواند نتیجه را تغییر بدهد. امیدواریم مجموع شرایط به بهترین شکل باشد و با بهترین نتایج به ایران برگردیم. البته خودم راهی این سفر نیستم و منظورم از بهترین شرایط برای بازگشت تیم مربوط به خود استقلال است.

وی درباره آخرین شرایط محمد دانشگر برای سفر به عربستان عنوان نمود:

دانشگر تست های لازم مربوط به کرونا را پشت سر گذاشته و حتی برای وی ویزا هم درخواست شده. مجموع شرایط را آماده نموده ایم که هر زمان کادرفنی به این جمع بندی برسد که باید از وی استفاده کند این امکان وجود داشته باشد.

عضو هیأت مدیره استقلال توضیح داد:

فوتبال یک بازی تیمی است و به شکل طبیعی باید از فردگرایی و فردمحوری عبور کنیم. یکی از مهمترین مؤلفه هایی که می تواند منجر به پیروزی یک تیم در یک تورنمنت گردد و شرایط تیمی را فراهم کند، نظم و انضباط تیمی است. کادرفنی برای حاکم کردن نظم و انضباط تمام کوشش خود را انجام داده اند.

حجت نظری توضیح داد:

فکر می کنم بعضی مواقع با وجود اینکه برای ما محروم بودن از یک بازیکن خوبمان سخت است اما برای حفظ انسجام تیمی احتیاج است اینگونه تصمیم ها گرفته گردد. مدیریت باشگاه هم همواره از این گونه تصمیمات کادرفنی حمایت می نماید.

وی درباره اینکه با این شرایط دانشگر به دلیل تنبیه انضباطی کادرفنی به عربستان نخواهد رفت گفت:

وی همراه کاروان استقلال به عربستان نمی رود ولی شرایط برای دانشگر مهیاست چرا که تست های کرونای خود را پشت سر گذاشته و تست این بازیکن هم منفی بوده است ویزا هم برای وی تهیه شده. هر زمان کادرفنی صلاح بداند از دانشگر استفاده کند می تواند در کوتاه ترین زمان به استقلال ملحق گردد.

حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط امکانات و مسائل لجستیکی در جده عربستان شرح داد:

تمام این مسائل آنالیز شده و همه چیز تحت کنترل است. هتل تیم تعیین شده و تمام اتفاق هایی که ضروری است استقلال در آرامش کار خود را دنبال کند اجرا شده. در ابتدای ورود به عربستان بار دیگر از تمام افراد کاروان تست کرونا گرفته خواهد شد امیدوارم جواب این تست هم منفی باشد و مسئله ای برای تیم ایجاد نگردد.

حجت نظری در ادامه گفت وگو با رادیوی ورزشی تهران توضیح داد:

امیدوارم تمام شهروندان تمام پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت نمایند. اما انتظار می رود شهروندان در این شرایط بهتر احتیاط نمایند تا شاهد این نباشیم که عزیزان ما را بیشتر از دست بدهیم. این روزها شرایط کرونا خیلی خطرناک است. پروتکل های مربوط به کرونا را جدی بگیرند و سپس شاهد ریشه کن کردن این بیماری باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعتراف حجت نظری درباره حضور استقلال در عربستان و کار سخت شاگردان مجیدی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف حجت نظری درباره حضور استقلال در عربستان و کار سخت شاگردان مجیدی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید