پخش زنده مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی و کشتی از شبکه ورزش

به گزارش وبلاگ محتوا، دیدارهای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای امارات، به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

پخش زنده مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی و کشتی از شبکه ورزش

به گزارش وبلاگ محتوا و به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش، مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی که به میزبانی امارات از امروز (سه شنبه) در کشور امارات و در شهر دبی شروع می گردد به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه B این رقابت ها با تیم های روسیه، ژاپن و پاراگوئه هم گروه شد.

تیم ملی ایران در اولین ملاقات خود در این رقابت ها به مصاف پاراگوئه می رود و این بازی ساعت 19:30 امشب (سه شنبه) از شبکه ورزش به صورت زنده به روی آنتن می رود.

تمامی مسابقات ایران در مرحله گروهی این مسابقات از ساعت 19:30 به وقت تهران به روی آنتن خواهد رفت. برنامه پخش زنده مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی به توضیح زیر است:

سه شنبه 11 آبان: ایران - پاراگوئه

چهارشنبه 12 آبان: ایران - ژاپن

پنج شنبه 13 آبان: روسیه - ایران

بعلاوه با توجه به اهتمام جدی شبکه ورزش روی ورزش های بومی و ملی به ویژه رشته کشتی، این شبکه برای اولین بار پوشش کامل رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی دنیا را که هم اکنون در بلگراد مرکز صربستان در حال برگزاری است، در جدول برنامه های خود قرار داده است.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد، وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی، وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی، وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی و وزن 97 کیلوگرم مرتضی القوسی به رقابت با سایر رقبا خواهند پرداخت.

مسابقات کشتی زیر 23 سال دنیا روزهای 10 تا 16 آبان در شهر بلگراد صربستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پخش زنده مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی و کشتی از شبکه ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی و کشتی از شبکه ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید