ضرورت حمایت از راه اندازی کسب و کارهای نوین، سما باید دانش بنیان و ایده محور باشد

به گزارش وبلاگ محتوا، رئیس دانشگاه آزاد اردبیل با اشاره به برگزاری سومین استارت آپ ویکند سمای اردبیل گفت: حمایت از راه اندازی کسب و کار های نوین از اهداف دانشگاه های نسل سوم و چهارم است.

ضرورت حمایت از راه اندازی کسب و کارهای نوین، سما باید دانش بنیان و ایده محور باشد

به گزارش گروه استان ها وبلاگ محتوا، اسحاق رسولی شامگاه امروز در سومین استارت آپ ویکند سمای اردبیل حمایت از راه اندازی کسب و کارهای نوین را از اهداف دانشگاه های نسل سوم و چهارم دانست و اظهار کرد: اهمیت دادن به ایده های کارآفرینی با پشتوانه علمی و کاربردی در محیط دانشگاه بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: دانشگاه سما با توجه به رویکرد علمی و کاربردی خود باید دانش بنیان و ایده محور باشد به طوری که با بها دادن مضاعف به رویدادهای کارآفرینی در حال حاضر شاهد ورود 28محصول به چرخه بازار هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل توضیح داد: ایجاد کسب و کارهای پیروز، نو و تشکیل تیم های کارآمد از میان دانش آموزان و دانشجویان در صدر برنامه ها و فعالی های دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

وی رساندن مرحله ایده به پدیده را در راس فعالیت های استارتاپی دانست و گفت: چرخه هم افزایی شرکت های دانش بنیان برای ما بسیار اهمیت دارد.

رسولی تغییر در سیاست های کلان بسیاری از مراکز آموزشی را نویدی برای ارتقای علمی دانست و گفت: توجه به تیم سازی و برخورداری از رویکردهای خلاقانه در مواجهه با ایده های نوین در چنین مراکزی همیشه مورد تأکید قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ضرورت حمایت از راه اندازی کسب و کارهای نوین، سما باید دانش بنیان و ایده محور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت حمایت از راه اندازی کسب و کارهای نوین، سما باید دانش بنیان و ایده محور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید