شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی برای آموزش حضوری دانشجویان

به گزارش وبلاگ محتوا، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به شیوه پیشنهادی دانشگاه برای آموزش حضوری گفت: پیشنهاد ما حضور تدریجی دانشجویان طی پنج مرحله است.

شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی برای آموزش حضوری دانشجویان

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ محتوا، به نقل از دانشگاه خوارزمی، دکتر عزیزالله حبیبی رئیس شورای رؤسای دانشگاه های استان البرز در نشست فوق العاده رؤسای دانشگاه های استان البرز در مورد مصوبه ستاد کرونا و نحوه برگزاری حضوری کلاس های آموزشی گفت: شیوه برگزاری حضوری کلاس ها برای هر دانشگاه فرق دارد و حضور دانشجویان با توجه به شرایط منطقه و مقدار واکسیناسیون و شرایط هر دانشگاه و تصمیم شورای استان انجام می گردد و شیوه نامه هر دانشگاه بعد از تأیید ستاد کرونای استان البرز اعلام می گردد.

وی با اشاره به جلسه یکشنبه با وزیر علوم ادامه داد: وزیر علوم به طور معین در مورد مصوبه ستاد کرونا و حضوری شدن کلاس ها، درخواست کرد که دانشگاه ها از مصوبه ستاد کرونا عدول نکنند و جنبه های مختلف حضور دانشجو باید دیده گردد.

محمد حسین عبدالهی در مورد شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی گفت: با توجه به ضرورت ایجاد شرایط لازم برای تشکیل حضوری کلاس ها مثل، واکسیناسیون دانشجویان و کارکنان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب و ایاب و ذهاب و رعایت چارچوب لازم جهت سلامت و فعالیت فرهنگی و ورزشی و آزمایشگاهی گفت؛ پیشنهاد ما حضور تدریجی دانشجویان طی پنج مرحله است. در فاز اول در صورت مهیا بودن امکانات رفاهی دانشجویان ارشد و دکتری برای فعالیت های آزمایشگاهی در اولویت اول حضور هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در فاز دوم در صورت واکسیناسیون کامل و شرایط مناسب دکتری حضوری باشد بعلاوه در فاز سوم دروس عملی مقطع کارشناسی ارشد در صورت شرایط مناسب و بهداشتی حضوری باشد، در فاز چهارم کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی برگزار گردد و در فاز پنجم تمام مقاطع حضوری باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی برای آموزش حضوری دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی برای آموزش حضوری دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید