دث استرندینگ تازه فقط روی PS5 عرضه می شود؛ تمرکز تازه بر مخفی کاری

به گزارش وبلاگ محتوا، در جریان رویداد جشن بازی تابستانی (Summer Game Fest) که از طریق جف کیلی برگزار شد، هیدئو کوجیما از نسخه کامل بازی اخیر خود تحت نام دث استرندینگ برداشت کارگردان (Death Stranding Directors Cut) رونمایی کرد.

دث استرندینگ تازه فقط روی PS5 عرضه می شود؛ تمرکز تازه بر مخفی کاری

در زمان معرفی این نسخه فقط تریلر کوتاهی نمایش داده شد که البته نکته های جالبی را در خود داشت. یکی از بارزترین نکات آن تریلر، این بود که در آن اشاره های فراوانی به مجموعه بازی متال گیر سالید (Metal Gear Solid) شده بود. با این حال، به غیر از این موضوع، نکته خاص دیگری درباره Death Stranding Directors Cut بیان نشد. به همین علت نمی دانیم که این قسمت دقیقا قرار است چه چیزهایی را به بازی اضافه کند. با این حال، در آن مراسم جف کیلی اعلام کرد که به زودی و در هفته های آینده معرفی کامل تری از این اثر انجام خواهد گرفت.

قبل از اینکه شاهد معرفی کامل و جزئیات رسمی از طریق استودیو کوجیما پروداکشن یا حتی شرکت سونی باشیم، از طریق دیگری به جزئیات تازه ای درباره درجه بندی سنی، کنسول های قابل دسترس و مکانیک های بازی دست یافته ایم که همگی این ها احتمال معرفی زودهنگام بازی در این هفته های آینده را شدت می بخشد.

از طریق درجه بندی سنی بازی از طریق ESRB، می توانیم اطلاعات جدیدی کسب کنیم. هرچند بسیاری از ویژگی های این درجه بندی همچون قسمت قبلی است اما تفاوت های جزئی هم وجود خواهد داشت. بازی Death Stranding Directors Cut همچون نسخه اصلی با درجه بندی سنی بزرگسال منتشر خواهد شد اما این بار ماجراجویی سم پورتر بریجز در آمریکای متروک، خالی از سکنه و منزوی فقط برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد زیرا در مشخصات درجه بندی سنی فقط نام پلی استیشن 5 دیده می شود. البته از آنجایی نسخه اصلی برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر شده است، این احتمال وجود دارد که بعد از مدتی نسخه کامل بازی هم برای کامپیوترها منتشر شود. با این وجود، طبق این اطلاعات به نظر می رسد که عرضه بازی برای کامپیوتر به صورت هم زمان نباشد.

همچنین در توضیحاتی که ارائه شده، اشاره هایی به بعضی مکانیک های مخفی کاری اجرا شده است که می تواند شما را بیش و کم به یاد متال گیر سالید بیندازد. در این توضیحات اشاره شده است که شما می توانید دشمنان را به صورت مخفی کاری از پای درآورید و از پشت آن ها را خفه کنید.

هرچند استفاده از مخفی کاری در گیم پلی بازی دث استرندینگ نکته جدیدی نیست، اما تأکید روی این موضوع در توضیحات ارائه می تواند قابل توجه باشد. به خصوص با تریلر عجیبی که کوجیما نشان داد و اشاره های فراوانی به متال گیر شده بود، این احتمال وجود دارد جنبه هایی بیشتری از گیم پلی متال گیر سالید در این نسخه وجود داشته باشد و تمرکز بیشتری روی مخفی کاری آن اجرا شده باشد.

با وجود همه این اطلاعات، همچنان باید منتظر معرفی کامل تر بازی Death Stranding Directors Cut بمانیم تا ببینیم هیدئو کوجیما این بار چه چیزی را برایمان تدارک دیده است.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "دث استرندینگ تازه فقط روی PS5 عرضه می شود؛ تمرکز تازه بر مخفی کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دث استرندینگ تازه فقط روی PS5 عرضه می شود؛ تمرکز تازه بر مخفی کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید