عکس حسرت برانگیز یکتا ناصر در طبیعت

به گزارش وبلاگ محتوا، خبرنگاران:یکتا ناصر بازیگر معروف ایرانی است که تصاویر زیادی با دختر و شوهرش در اینستا منتشر می کند اینبار هم عکسی جالب در کوه با تیپ هایی باحال گذاشت.

عکس حسرت برانگیز یکتا ناصر در طبیعت

یکتا ناصر بازیگر معروف سینما و تلویزیون می باشد که دیگر خیلی وقت است یکتا ناصر را در سریال های تلویزیونی نمی بینیم و کلاس یکتا ناصر بالا رفته و یکتا ناصر تنها در فیلم و یا سریال های شبکه خانگی آقای شوهر کارگردان ایفای نقش دارد. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان نسبتا جوان اما به نام سینماست که خیلی هم فعال می باشد و مدام پشت هم در حال ساخت کاری نو است حتی اگر مثل سریال دل و گیسو چنگی به دل نزند!

وی در حال حاضر هم سریال شبکه خانگی نیسان آبی را به نمایش گذاشته و باز هم همسر گرامی یعنی خانم یکتا ناصر از نقش های اصلی تشریف دارند.البته یکتا خانوم یک بار در مصاحبه ای گفت که هیچ وقت از منوچهر نخواستم که در فیلم هایش بازی کنم حالا بماند که خانم بازیگر پای ثابت همه فیلم های شوهر کارگردانش است.

یکتا ناصر در اینستاگرام بیش از 1.2 میلیون فالوور دارد و تصاویر زیادی هم همراه با همسر و دخترش منتشر می کند. در ادامه نمونه ای از خوشگذرانی این خانواده با عینک های جور واجورشون تو کوه را مشاهده می کنید.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا

به "عکس حسرت برانگیز یکتا ناصر در طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس حسرت برانگیز یکتا ناصر در طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید