حدادی فر: چمن مصنوعی استادیوم وطنی نابود شده است، این برد بیشتر از 6 امتیاز ارزش داشت

به گزارش وبلاگ محتوا، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ارزش پیروزی مقابل نساجی را برای این تیم بیش از شش امتیاز دانست.

حدادی فر: چمن مصنوعی استادیوم وطنی نابود شده است، این برد بیشتر از 6 امتیاز ارزش داشت

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ محتوا درباره پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر نساجی گفت: به خاطر شرایط جدول و امتیازاتی که در دیدارهای اخیر از دست داده بودیم، هم ما و هم نساجی دنبال برد بودیم. خدا را شکر که در این بازی سخت به برد رسیدیم، هر چند که پیروزی در این مسابقه برای ما بیشتر از شش امتیاز ارزش داشت. متأسفانه یک نیمه هم 10 نفره بازی کردیم، ولی بچه ها کوشش کردند و با یک بازیکن کمتر، به برد رسیدیم.

وی با انتقاد از کیفیت زمین چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر توضیح داد: فوتبال در مازندران زنده است و این استان بازیکنان زیادی را هم تحویل تیم ملی و تیم های باشگاهی داده است، ولی اصلاً در شأن فوتبال مازندران نیست که نماینده لیگ رجحان اش روی زمین چمن مصنوعی بازی کند. چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی نابود شده است و مسئولان مازندران واقعاً باید فکری اساسی به حال این استادیوم نمایند. ما در کشوری زندگی می کنیم که از هر لحاظ غنی است و نباید بازی های لیگ برتر ایران روی چمن مصنوعی برگزار گردد. بازی روی چنین زمین هایی فاجعه است و بازیکنان هم با خطر مصدومیت های شدید روبرو هستند.

حدادی فر در انتها توضیح داد: ما دیگر این بازی را فراموش کردیم، چون آنقدر امتیاز از دست داده ایم که حالا باید دنبال جبران باشیم. بازیکنان ذوب آهن هم باید بدانند که در چه موقعیتی قرار دارند و پیراهن چه تیمی را بر تن نموده اند. امیدوارم که در بازی های بعدی هم خوب امتیاز بگیریم تا موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ محتوا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حدادی فر: چمن مصنوعی استادیوم وطنی نابود شده است، این برد بیشتر از 6 امتیاز ارزش داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: چمن مصنوعی استادیوم وطنی نابود شده است، این برد بیشتر از 6 امتیاز ارزش داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید