ایران می تواند به مرحله بعد صعود کند، عراق حریف ناخوشایندی است

به گزارش وبلاگ محتوا، تیم ملی فوتبال ایران در گروه C مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا در کشور بحرین حضور دارد. رقابت های این گروه به میزبانی شهر منامه برگزار می گردد و تیم ملی کشورمان فردا دوشنبه دومین بازی برگشت خود را مقابل میزبان برگزار می نماید.

ایران می تواند به مرحله بعد صعود کند، عراق حریف ناخوشایندی است

این در حالی است که ایران در بازی نخست برابر هنگ کنگ با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و برای صعود بی دردسر به دور نهایی، باید 9 امتیاز به جامانده را از بحرین، عراق و کامبوج بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس که این روزها راهنمایی تیم ملی عمان را بر عهده دارد، معتقد است ایران توانایی صعود به مرحله بعد را دارد.

برانکو در این خصوص به شبکه خبر گفت: ایران، عراق و بحرین شانس یکسانی برای صعود دارند. ایران در شرایط دشواری است و در بازی با بحرین کار، راحت نخواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تاکید نمود: ولی اعتقاد عمیقی به اسکوچیچ (سرمربی ایران) و کادر فنی اش دارم و معتقدم می تواند به راحتی مسابقات را پشت سر بگذارد و به دور بعد راه یابد. امیدوارم در وهله اول بحرین را شکست بدهد.

برانکو اعلام نمود: عراق از نظر سنتی همواره یک حریف ناخوشایند بوده است. باید امیدوار باشیم که اسکوچیچ با توانایی هایش این حریفان را شکست بدهد و به دور بعد صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایران می تواند به مرحله بعد صعود کند، عراق حریف ناخوشایندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران می تواند به مرحله بعد صعود کند، عراق حریف ناخوشایندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید