تیم تراکتور تبریز را بررسی کردیم ، بازی سختی در پیش داریم

به گزارش وبلاگ محتوا، جواد نکونام بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری بازی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: تراکتور با توجه به تغییراتی که داشته در دو هفته اخیر خوب نتیجه گرفته و فردا با حفظ همین فرایند مقابل ما قرار می گیرد.

تیم تراکتور تبریز را بررسی کردیم ، بازی سختی در پیش داریم

وی با اشاره به اینکه تیم تراکتور را بررسی کردیم، اضافه نمود: این بازی برای ما مثل بازی های گذشته مهم است و کوشش خواهیم کرد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز حفظ تمرکز را برای موفقیت در بازی فردا لازم دانست و توضیح داد: هر لحظه غفلت باعث می گردد که آسیب ببینیم و امیدوارم فردا یک روز خوب برای ما باشد و به نتیجه دلخواهمان برسیم.

نکونام از کوشش کادر پزشکی فولاد خوزستان برای رساندن 3 بازیکن مصدوم این تیم برای بازی فردا اطلاع داد و اضافه نمود: سایر بازیکنان آماده هستند و امیدوارم فردا بازیکنانمان با تمرکز کامل و بدون توجه به بازی های قبلی بتوانند برترین عملکرد را داشته باشند تا به موفقیت برسیم.

بازی تیم های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 16 بعد از ظهر فردا در استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم تراکتور تبریز را بررسی کردیم ، بازی سختی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم تراکتور تبریز را بررسی کردیم ، بازی سختی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید