تور مجازی اسولور ؛ مروارید سرزمین های شمالی

به گزارش وبلاگ محتوا، اسولور با داشتن آب وهوای مناسب با منظره ها دیدنی، رسوم مجذوب کننده و شفق های قطبی حیرت انگیز از جمله منطقه ها دیدنی کشور نروژ است.

تور مجازی اسولور ؛ مروارید سرزمین های شمالی

سرزمین های شمال اروپا همواره از جذابیت خاصی بهره برده اند. نزدیکی این منطقه ها به قطب شمال، به ایجاد منظره ها به شدت چشم نواز و ایجاد شرایط جوی مساعد منجر شده است. وجود جاذبه هایی مثل شفق های قطبی، از جمله دیدنی های منطقه ها شمال اروپا هستند. تاریخ غنی و خاص کشورهای شمالی که با وایکینگ ها و اسطوره شناسی نورس گره خورده، از دیگر مواردی است که افراد بسیار زیادی را جذب این منطقه ها می نماید. کنار تمامی این ها، فرهنگ خاص مردمان این کشورها را هم در نظر بگیرید تا بدانید سفر به سرزمین های شمالی، چقدر لذیذ می تواند باشد. کشور نروژ یکی از همین سرزمین های دیدنی شمال اروپا است. همراه ما باشید تا در قالب تور مجازی، به منطقه اسولور نروژ سفر کنیم.

منطقه مسکونی اسولور (Svolaer) از جمله قسمت های مسکونی جزایر لوفوتن و از جاهای دیدنی نروژ است. این جزایر یک حلقه جزیره ای است که در شمال نروژ واقع شده است. اسولور یک محله کوچک از منطقه لوفوتن است. از اسولور به عنوان برترین جای جهان برای تماشای نهنگ های بزرگ الجثه یاد می گردد. با وجود آب وهوای خاص این منطقه، گفته می گردد که حتی در سال 800 قبل از میلاد هم منطقه اسولور، یک محله مسکونی بوده است! در آن موقع ها، مقدار ماهی موجود در آب های منطقه به میزان ای زیاد بوده که مردم اسولور هم بتوانند تغذیه خود را تامین نمایند و هم از نظر تجاری، حرفی برای گفتن داشته باشند. طی سال های اولیه میلاد مسیح، اولین کلیسای مسیحیان شمال نروژ در منطقه اسولور تاسیس شد.

مثل سایر منطقه ها جزایر لوفوتن، مردم اسولور هم به پیشه ماهی گیری اشتغال دارند و در کل، ماهی گیری هسته اصلی تجارت در این منطقه را تشکیل داده است. کنار آب وهوای سرد و یخبندان های خاص، منظره های به شدت زیبا که به واسطه تشکیل شفق های قطبی به وجود می آیند، از جمله دیگر دیدنی های این منطقه هستند. به علت قرارگیری اسولور در یک منطقه آبی، مسافران این سرزمین می توانند با سرگرمی هایی چون قایق سواری، غواصی، کشتی رانی و بیشتر، سرگرم شوند.

از طریق پنجره ای که در بالا قرار داده شده است، می توانید به صورت مجازی از منطقه اسولور بازدید کنید. وبلاگ محتوا به صورت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از وبلاگ محتوا نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com

به "تور مجازی اسولور ؛ مروارید سرزمین های شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی اسولور ؛ مروارید سرزمین های شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید