باشگاه استقلال: دیاباته اخطاری به باشگاه نداده است، به آرای کمیته انضباطی اعتراض می کنیم

به گزارش وبلاگ محتوا، باشگاه استقلال بیان کرد، با توجه به صدور احکام کمیته انضباطی درباره دربی 95، به آرای اعلام شده اعتراض خواهد نمود.

باشگاه استقلال: دیاباته اخطاری به باشگاه نداده است، به آرای کمیته انضباطی اعتراض می کنیم

به گزارش وبلاگ محتوا، باشگاه استقلال فردا (شنبه) جهت اعتراض به احکام صادر شده در دربی و پیگیری حقوق تیم فوتبال استقلال، اعتراض خود را به احکام صادر شده اعلام خواهد نمود.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمان دربی تا به امروز در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن Notice به باشگاه نداده است. درخواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و احتیاج به انجام تمرینات انفرادی از سوی مهاجم استقلال، از سوی فرهاد مجیدی و باشگاه تا به امروز مورد موافقت قرار نگرفته است.

درباره لیست تمدیدی های تیم استقلال نیز همانطور که فرهاد مجیدی اعلام نموده بود، تا خاتمه فصل زمان زیادی باقی مانده است و طرح این موضوعات باعث به هم خوردن تمرکز بازیکنان خواهد شد. در حال حاضر مجیدی لیست خود را به باشگاه تحویل نداده است و هر زمان که ایشان صلاح بداند، باشگاه با بازیکنان تمدیدی مذاکره خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باشگاه استقلال: دیاباته اخطاری به باشگاه نداده است، به آرای کمیته انضباطی اعتراض می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: دیاباته اخطاری به باشگاه نداده است، به آرای کمیته انضباطی اعتراض می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید