کمپین انتخاباتی ترامپ خواهان توقف شمارش آرا در میشیگان و پنسلوانیا شد، وکیل ترامپ: نمی گذاریم نتیجه انتخابات را بدزدند

به گزارش وبلاگ محتوا، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ خواهان توقف شمارش آراء در ایالت های میشیگان و پنسلوانیا شد و بدین منظور شکایتی را برای ارائه آن به دادگاه عالی تنظیم نموده است.

کمپین انتخاباتی ترامپ خواهان توقف شمارش آرا در میشیگان و پنسلوانیا شد، وکیل ترامپ: نمی گذاریم نتیجه انتخابات را بدزدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ محتوا به نقل از رویترز، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ گفت که توقف شمارش آرا در میشیگان و پنسلوانیا باید متوقف گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ محتوا بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ محتوا بخوانید. (کلیک کنید)

کمپین انتخاباتی نامزد جمهوری خواستار در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید نمود که بدین منظور شکایتی را تنظیم نموده است و آن به دادگاه عالی ارائه می کند.

از سوی دیگر، رودی جولیانی وکیل ترامپ در صفحه توئیتر خود مدعی تقلبی عظیم در فیلادلفیا شده و نوشت: به همراه تیم حقوقی در راه این شهر ایالت پنسیلوانیاست.

وکیل ترامپ اضافه نمود: نمی گذاریم نتیجه انتخابات را بدزدند. نتایج انتخابات را مردم معین می نمایند. ما شکایت های قانونی را ادامه خواهیم داد، به خصوص اینکه در ویسکانسین، یک دعوی سراسری در کشور اقامه خواهیم کرد.

جولیانی توضیح داد: نتیجه رای این است که ترامپ در پنسیلوانیا برنده شده است، دموکرات ها فکر می نمایند شما (مردم) احمق هستید، ما به کار خود ادامه می دهیم و این انتخابات را خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمپین انتخاباتی ترامپ خواهان توقف شمارش آرا در میشیگان و پنسلوانیا شد، وکیل ترامپ: نمی گذاریم نتیجه انتخابات را بدزدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین انتخاباتی ترامپ خواهان توقف شمارش آرا در میشیگان و پنسلوانیا شد، وکیل ترامپ: نمی گذاریم نتیجه انتخابات را بدزدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید