ترامپ دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا می نماید

به گزارش وبلاگ محتوا به نقل از پولیتیکو، کیلی مک انینی (Kayleigh McEnany) دبیر مطبوعاتی کاخ سفید امروز پنجشنبه اعلام نمود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار است تا ساعاتی دیگر دستور اجرایی در مورد شرکت های مرتبط با رسانه های اجتماعی را امضا کند.

ترامپ دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا می نماید

ترامپ مدعی است رسانه های اجتماعی از قبیل توئیتر و فیس بوک صدای جمهوریخواهان را (در موضوع انتخابات ریاست جمهوری 2020 در این کشور) خفه می نمایند!

ماجرا از آنجا شروع شد که در روزهای گذشته توئیتر برای نخستین بار 2 پیغام رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی توئیتر را راستی آزمایی کرد؛ ترامپ نیز در واکنشی این شبکه اجتماعی را تهدید به تعطیلی کرد.

همچنین رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام توئیتر در پیغامی در این شبکه اجتماعی نوشت: فعالیت خود را اصلاح کنید، همین حالا! شرکت های عظیم فناوری با تمام توان سعی دارند قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 همه چیز را سانسور نمایند. اگر این اتفاق بیفتد دیگر آزادی نخواهید داشت.

مقامات کاخ سفید تا به امروز در مورد جزئیات این دستور موضوعی را اعلام نکرده اند و معین نیست ترامپ چگونه تهدید خود درباره تعطیلی شبکه های اجتماعی (از جمله توئیتر) را عملی می نماید؛ زیرا این شرکت ها خصوصی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترامپ دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید