وزیر راه: تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا 400 میلیون تومان افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ محتوا، وزیر راه و شهرسازی از افزایش تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا چهارصد میلیون تومان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شرایط معیشتی مردم برای تهیه آورده اولیه مناسب نیست قرار شد تا تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان طرح جهش تولید مسکن با هدف کاهش سهم آورده مردم افزایش یابد.

وزیر راه: تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا 400 میلیون تومان افزایش می یابد

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ محتوا، رستم قاسمی ظهر امروز در نشست اعضای شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط معیشتی مردم برای تهیه آورده اولیه مناسب نیست قرار شد تا تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان طرح جهش تولید مسکن با هدف کاهش سهم آورده مردم افزایش یابد.

وی افزود: نحوه ثبت نام مردم در طرح جهش تولید مسکن در حال اصلاح است به طوری که متقاضیانی که سابقه سه سال پرداخت بیمه در شهر های کوچک را داشته باشند بتوانند در این طح ثبت نام کنند و با مسئله ای روبرو نشوند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بنا داریم تا شرایط را برای متقاضیان تسهیل کنیم چرا که در پی این هستیم تا بیشتر مردم کشور را خانه دار کنیم و بتوانیم ثبت نامی بیشتری داشته باشیم.

قاسمی ادامه داد: یکی از اقداماتی که برای تسهیل خانه دار شدن متقاضیان اجرا شده تغییرات در فرم (ج) بود و در این طرح کسانی که خانه خود را در سه سال گذشته به دلایلی فروخته اند بتوانند ثبت نام کنند.

وی تامین زمین برای متقضیان را از جمله دغدغه های این وزارتخانه دانست و برشمرد: باید برای هر تعدا متقاضی مسکن در طرح جهش تولید زمین تهیه شود و در این زمینه تمام تلاش خود را می کنیم تا از راه های مختلف این کار صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزیر راه: تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا 400 میلیون تومان افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه: تسهیلات طرح جهش تولید مسکن تا 400 میلیون تومان افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید