هلال احمر به 700 محروم کرمانی خدمات درمانی ارائه کرد

به گزارش وبلاگ محتوا، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: امدادگران این جمعیت به 700 نفر در مناطق محروم شهر اندوهجرد از توابع این استان خدمات کاروان سلامت را ارائه کردند.

هلال احمر به 700 محروم کرمانی خدمات درمانی ارائه کرد

به گزارش وبلاگ محتوا به نقل از ایرنا، حسین سام زاده یکشنبه اول دی اضافه نمود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با هدف کمک به بهداشت و درمان شهروندان اندوهجردی و اهالی روستاهای زَوار و جَهَر، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان در برگزاری این کاروان سلامت گفت: مراجعه کنندگان توسط پزشکان فوق تخصص بیماری های عفونی، فوق تخصص آسم و آلرژی، فوق تخصص بیماری های قلب و عروق، متخصص اطفال، دندانپزشکان، پزشک عمومی و مامایی ویزیت شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به برگزاری این کاروان به مدت 2 روز گفت: 340 نفر از مراجعه کنندگان توسط پزشکان متخصص و عمومی ویزیت و 345 نفر نیز توسط دندانپزشکان از خدمات ترمیم، جرم گیری و کشیدن دندان بهره مند شدند.

وی با اشاره به توزیع داروی رایگان به ویزیت شدگان شرح داد: هزینه خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت به ارزش اعتبار بیش از 45 میلیون تومان است.

دهستان اندوهجرد در بخش شهداد از توابع شهرستان کرمان است.

شهداد تا کرمان 95 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هلال احمر به 700 محروم کرمانی خدمات درمانی ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر به 700 محروم کرمانی خدمات درمانی ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید