رشد تصاعدی بیماران کرونا در هند و کوشش برای تمدید قرنطینه عمومی

به گزارش وبلاگ محتوا، نخست وزیر هند ضمن برگزاری نشستی فوق العاده در بالاترین سطوح رسمی تصمیم دارد مدت قرنطینه عمومی را تمدید کند.

رشد تصاعدی بیماران کرونا در هند و کوشش برای تمدید قرنطینه عمومی

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ محتوا به نقل از هندوستان تایمز، تازه ترین آمارهای منتشر شده توسط وزارت بهداشت هند نشان می دهد که تعداد بیماران کرونایی در این کشور طی دو روز اخیر به شدت افزایش یافته است.

این وزارتخانه ابتلای 7 هزار و 447 نفر را به کرونا تایید نموده و توضیح داد از این تعداد 239 نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین 642 بیمار هندی پیروز شدند پس از تکمیل دوره درمان خود از بیمارستان ها مرخص شوند، با این حال شرایط کرونا در هند خطرناک شده است.

دولت هند که با به اجرا درآوردن یک قرنطینه عمومی کوشش داشت این بیماری را کنترل کند پس از افزایش شیوع آن مجبور شده به فکر تمدید مدت قرنطینه باشد.

نارندرا مودی نخست وزیر هند ضمن برگزاری نشستی اضطراری با مقامات رده بالای این کشور خواهان تمدید مدت قرنطینه عمومی شد.

هنوز تمدید قرنطینه قطعی نشده است ولی بعضی محافل خبری از احتمال تمدید دو هفته ای مدت قرنطینه خبر می دهند.

در این مدت مردم نباید برای کارهای غیرضروری از منزل خارج شوند و همچنین تمام ترددهای خارج از شهر نیز ممنوع است.

هند به دلیل داشتن تراکم جمعیت بالا با ریسک زیادی روبرو است و دولت کوشش می نماید با جلوگیری از تردد مردم زنجیره کرونا را قطع کند.

دولت دهلی نو ضمن انتشار گزارشی گفت: کرونا می تواند 100 میلیارد دلار به اقتصاد هند خسارت وارد کند و تعطیل شدن کسب و کارهای کوچک نیز فقر و مسائل مالی مردم را افزایش خواهد داد.

هند یک داروی ضد مالاریا نیز دارد که مدعی است می تواند مقابل کرونا نیز موثر باشد هر چند این ادعا به صورت علمی اثبات نشده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رشد تصاعدی بیماران کرونا در هند و کوشش برای تمدید قرنطینه عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد تصاعدی بیماران کرونا در هند و کوشش برای تمدید قرنطینه عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید