دومین پیروزی مس کرمان با حکم کمیته انضباطی

به گزارش وبلاگ محتوا، مس کرمان با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مقابل شاهین شهرداری بوشهر برنده اعلام شد تا دومین برد خود را به این صورت به دست بیاورد.

دومین پیروزی مس کرمان با حکم کمیته انضباطی

به گزارش وبلاگ محتوا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی جدیدترین آرای خود درباره لیگ های مختلف را به توضیح زیر صادر کرد:

در ملاقات دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان از مسابقات لیگ دسته اول که 22 آذر ماه برگزار گردید، تیم شاهین شهرداری بوشهر به علت عدم حضور غیرموجه در زمین مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه 3 بر صفر، به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ملاقات دو تیم ملوان بندرانزلی و کاویان نقده از مسابقات لیگ دسته سوم که 8 آذر ماه برگزار گردید، تیم کاویان نقده به علت عدم حضور در مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه 3 بر صفر، به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ملاقات دو تیم کیا کاویان نقده و شاهین دهداری تهران از مسابقات لیگ دسته سوم که 3 آذر ماه برگزار گردید، تیم کاویان نقده به علت عدم حضور در مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه 3 بر صفر، به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ملاقات دو تیم عقاب مهر تبریز و بعثت کرمانشاه از مسابقات امیدهای کشور که 9 آذرماه برگزار گردید، تیم بعثت کرمانشاه به علت عدم حضور در زمین مسابقه علی رغم حضور تمامی عوامل اجرایی منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه 3 بر صفر، به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ملاقات دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم از سری مسابقات پایه های کشور که در تاریخ 20 آبان برگزار گردید، تیم شاهین شهرداری بوشهر به علت مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه 3 بر صفر، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش وبلاگ محتوا، پیش از این نتیجه ملاقات هفته اول مس کرمان مقابل شمس آذر قزوین به علت غیبت نماینده قزوین، با نتیجه 3 بر صفر به سود مس اعلام شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دومین پیروزی مس کرمان با حکم کمیته انضباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پیروزی مس کرمان با حکم کمیته انضباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید