در پرواز کیش - منامه چه گذشت؟، ملی پوشان صدای مهماندار هواپیما را درآوردند!، کنعانی زادگان در هواپیما هم رکورد زد

به گزارش وبلاگ محتوا، تماس تصویری ملی پوشان قبل پرواز باعث شد تا مهمانداران پرواز از ملی پوشان تقاضا کنند موبایل های خود را در حالت پرواز قرار دهند.

در پرواز کیش - منامه چه گذشت؟، ملی پوشان صدای مهماندار هواپیما را درآوردند!، کنعانی زادگان در هواپیما هم رکورد زد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ محتوا، ملی پوشان فوتبال کشورمان قبل از پرواز به سوی بحرین در هواپیما قبل از پرواز با تماس تصویری با خانواده های خود خداحافظی کردند.

تماس های تصویری بین ملی پوشان بسیار زیاد بود و همه ملی پوشان در حال حرف زدن با خانواده خود بودند که مهمانداران هواپیما از ملی پوشان خواهش کردند اگر امکان دارد تماس ها را کوتاه تر و موبایل های خود را در حالت پرواز قرار دهید و یا خاموش کنید.

جالب است بدانید کنعانی زادگان حرف اول را در تماس تصویری بین ملی پوشان می زد و چند بازیکن ملی پوش که با این مدافع پرسپولیس شوخی داشتند، به دیگران با حالت خنده گفتند؛ کنعانی زادگان باید با خیلی ها خداحافظی کند و وقت کم می آورد!

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در پرواز کیش - منامه چه گذشت؟، ملی پوشان صدای مهماندار هواپیما را درآوردند!، کنعانی زادگان در هواپیما هم رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پرواز کیش - منامه چه گذشت؟، ملی پوشان صدای مهماندار هواپیما را درآوردند!، کنعانی زادگان در هواپیما هم رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید