خبرنگاران شهردار بیرجند: خدمات کارکنان آرامستان در دوران کرونا ملموس تر شد

به گزارش وبلاگ محتوا، بیرجند - خبرنگاران - شهردار بیرجند با تقدیر از کارکنان آرامستان ها گفت: در دوران کرونا زحمات این بزرگواران نسبت به گذشته برای مردم و مسوولان ملموس تر شد.

خبرنگاران شهردار بیرجند: خدمات کارکنان آرامستان در دوران کرونا ملموس تر شد

به گزارش روز دوشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، محمدعلی جاوید در آیین تقدیر از کارکنان آرامستان های بیرجند که رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند، معاونان و روسای سازمان های وابسته به شهرداری حضور داشتند، اضافه کرد: خدمات و تلاش های شما به خصوص در دوران کرونا که با وجود مسائل فراوان، انجام وظیفه کردید از دید مردم و مسوولان پوشیده نیست، خداوند متعال هم پاداش بسیاری به شما خواهد داد و جامعه باید از زحمات شما به ویژه در دوران کرونا مانند پرستاران تقدیر کند.

وی گفت: در این شراط سخت که بستگان درجه یک متوفی از متوفی خود فاصله می گیرند، شما در نزدیک ترین فاصله به فرد فوت شده کار تطهیر و خاکسپاری را انجام می دهید که جای تقدیر دارد.

شهردار بیرجند گفت: همانطور که در حوزه بهداشت و درمان از زحمات پرستاران تقدیر می شود، جامعه باید از زحمات و تلاش های کارکنان بزرگوار آرامستان ها در دوران کرونا هم تجلیل کند.

وی اضافه کرد: به دلیل پاره وقت بودن تعدادی از کارکنان آرامستان ها این افراد نمی توانند از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند که این موضوع منصفانه نیست لذا از معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری بیرجند می خواهم بررسی لازم در این خصوص را انجام دهند تا هر کمکی که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند با توجه به نگاه حمایتی آنها به ویژه نسبت به این گروه از کارکنان شهرداری امکان پذیر باشد را برای حل مشکل این بزرگواران در این دوره انجام دهیم تا این موضوع برای خود و خانوادشان منشاء خیر شود.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری بیرجند نیز در این آیین با اشاره به اقدامات اجرا شده در یک سال گذشته در این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم گفت: آغاز عملیات اجرایی بلوک 8، اتمام عملیات اجرایی بلوک 7، آغاز احداث میدان واقع در بلوک 5، ساخت 15 آرامگاه خانوادگی، پیاده روسازی حاشیه قتلگاه، ایجاد دیوار ساحلی جداکننده آرامستان از فضای میدان موسی بن جعفر (ع) و اجرای دیوار سنگی از مهمترین اقدامات اجرا شده در این سازمان است.

محسن کدخدا اضافه کرد: سال گذشته از یک هزار و 666 متوفی، هفت مورد آن کرونایی بودند و در سال 99 تا به امروز از یک هزار و 577 متوفی 421 مورد آن بیماران مبتلا به کرونا بوده اند.

وی گفت: در مجموع تا خاتمه آذر ماه سال جاری 428 متوفی کرونایی داشتیم و بیشترین تعداد متوفی بر اثر ابتلا به کرونا 178 مورد در آبان سال جاری بوده است.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری بیرجند گفت: از همه همکارانم در این سازمان که بدون هیچ چشمداشتی در ایام کرونا خدمات مطلوب را به مردم ارایه کرده اند، تشکر می کنم.

وی همچنین تبدیل شرایط نیروهای پاره وقت سازمان آرامستان های شهرداری را با توجه به اینکه تمام وقت مشغول خدمت در آرامستان هستند، خواستار شد.

در خاتمه این آیین از کارکنان آرامستان های شهرداری بیرجند تقدیر شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهردار بیرجند: خدمات کارکنان آرامستان در دوران کرونا ملموس تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار بیرجند: خدمات کارکنان آرامستان در دوران کرونا ملموس تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید