توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در قالب طرح یک نفس همدلی

به گزارش وبلاگ محتوا، خبرنگاران/خراسان جنوبی 250 هزار ماسک و دو هزار محلول ضدعفونی کننده در سومین مرحله طرح یک نفس همدلی در استان توزیع می گردد.

توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در قالب طرح یک نفس همدلی

مرحله سوم طرح یک نفس همدلی، امروز یکشنبه 14 شهریور با هدف مقابله با کرونا و ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و محلول ضدعفونی کننده در استان شروع شد.

به گزارش وبلاگ محتوا، حسینی، مدیر امور مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این مراسم گفت: پویش یک نفس همدلی از ابتدای سال جاری شروع شده و تا سرانجام مهار کرونا در استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در فاز اول این طرح بیش از 330 هزار ماسک و محلول ضدعفونی کننده توزیع شده است، اضافه کرد: در این طرح هم 250 هزار ماسک و دوهزار محلول ضد عفونی کننده به وسیله خانه های مشارکت و سازمان های مردم نهاد توزیع خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، فراوری محتواهای آموزشی برای گروه های سنی و گروه های مختلف از جمله دانش آموزان، سالمندان و اقشار آسیب پذیر اجتماعی در دست اجراست.

مدیر امور مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اضافه کرد: بهره مندی از ظرفیت خیران و سازمان های مردم نهاد و یاری به اقشار آسیب پذیر به ویژه بیماران سرطانی و دیالیزی و بیماران صعب العلاج از دیگر اهداف این طرح ملی است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیران افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در قالب طرح یک نفس همدلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در قالب طرح یک نفس همدلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید