ترامپ: چین در خصوص کرونا شفاف عمل نکرد، تامین بودجه سازمان بهداشت جهانی را متوقف می کنیم

به گزارش وبلاگ محتوا، رئیس جمهور آمریکا گفت که اگر چین درباره اطلاعات مربوط به انتشار ویروس کرونا به صورت شفاف عمل می کرد، این بیماری می توانست از همان ابتدا مهار شود.

ترامپ: چین در خصوص کرونا شفاف عمل نکرد، تامین بودجه سازمان بهداشت جهانی را متوقف می کنیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ محتوا، ترامپ که این روزها به شدت در آمریکا به دلیل نحوه مدیریتش در خصوص شیوع ویروس کرونا مورد انتقاد قرار گرفته است، سعی دارد قصور مدیریتی خود را متوجه سازمان جهانی بهداشت کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه شنبه شب در یک نشست خبری درباره آخرین شرایط کرونا در ایالات متحده، سازمان بهداشت جهانی را به سوء مدیریت در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متهم کرد و گفت که تامین بودجه این سازمان را متوقف خواهد کرد.

ترامپ همچنین چین را به ارائه اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا متهم کرد و افزود: اگر چین درباره اطلاعات مربوط به انتشار ویروس کرونا به صورت شفاف عمل می کرد، این بیماری می توانست از همان ابتدا مهار شود.

رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد که سازمان جهانی بهداشت، اطلاعات نادرست چین درباره این ویروس را منتشر کرده است.

ترامپ هفته گذشته نیز در یک نشست خبری گفته بود که این سازمان از چین جانبداری می کند، در حالی که بودجه واریزی آمریکا به این سازمان، حدود 10 برابر چین است.

وزیر خارجه آمریکا نیز در اولین تهدید صریح خود علیه چین در ارتباط با ویروس کرونا گفت که ایالات متحده زمینه را برای مجازات کشورهای مسئول مرگ و میر و خسارت های ناشی از این ویروس خطرناک میسر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ: چین در خصوص کرونا شفاف عمل نکرد، تامین بودجه سازمان بهداشت جهانی را متوقف می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: چین در خصوص کرونا شفاف عمل نکرد، تامین بودجه سازمان بهداشت جهانی را متوقف می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید