بیابانگرد: مسائل مالی فقط مربوط به خانواده کشتی نیست و همه ناراضی هستند، کار را عار نمی دانم

به گزارش وبلاگ محتوا، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا تأکید کرد، مسائل مالی موجود در کشور تنها مربوط به خانواده کشتی نمی گردد.

بیابانگرد: مسائل مالی فقط مربوط به خانواده کشتی نیست و همه ناراضی هستند، کار را عار نمی دانم

افشین بیابانگرد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ محتوا درباره برگزاری لیگ برتر کشتی در سال 99 با وجود همه محدودیت های مربوط به کرونا، گفت: اگر از این بُعد به موضوع نگاه کنیم که برگزاری مسابقه موجب انتقال بیماری می گردد، طبیعتاً نباید مسابقات را برگزار می کردیم، اما اگر از این دیدگاه که مردم شاهد یک رقابت هستند و کشتی گیران هم کسب درآمد می نمایند به لیگ نگاه می کردیم، باید بگویم برگزاری لیگ خوب است.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا اضافه نمود: تا زمانی که کسی درگیر کرونا نشده و از آن لطمه جدی ندیده باشد، برگزاری لیگ خوب است. اگر خدای ناکرده برای حتی یک نفر مسئله ای جدی پیش می آمد، لیگ میلیاردها تومان هم برای کشتی منفعت داشت باز هم به جان انسان نمی ارزید.

این قهرمان سابق تیم ملی فرنگی در رابطه با اینکه اگر لیگ برگزار نمی شد شاهد افزایش میزان قهرمانانی بودیم که با توجه به نداشتن شغلی غیر از کشتی، دچار مسائل فراوان می شدند، اعلام کرد: من آن کشتی گیری را که فیلم دست فروشی اش پخش شد، دیدم. البته همان وقت هم دیدگاهم این نبود که یک قهرمان نباید کار کند و صرفاً باید کشتی بگیرد. خود من از بچگی کار کردم. تا جایی که یادم می آید کار می کردم. من کار را عار نمی دانم. در همان روزهای قهرمانی ام نیز زمانی بوده است که واقعاً به لحاظ مالی نیاز داشتم، اما آن را بیان نکردم و خودم به دنبال حل مشکلم رفتم.

بیابانگرد توضیح داد: امروز مسائل مالی فقط مربوط به خانواده کشتی نیست و همه درگیرند. همه جامعه از نظر مالی با فشار سنگینی روبرو هستند. از موسیقی دان و سینماگر گرفته تا باقی اقشار جامعه درگیر مسائل مالی هستند و همه از این شرایط مالی ناراضی اند. در این اوضاع قهرمان کشتی هم مثل سایر اعضای جامعه لطمه می خورد. البته ما باید روی فرهنگ مان کار کنیم. یکی از قهرمانان کشتی سوئد که اتفاقاً مدال المپیک هم داشت، می گفت در کشورش لوله کش است. یعنی اینطور نیست که چون مدال گرفته است، صرفاً تخصصش کشتی باشد و کار خود را هم در کنار کشتی دارد. البته شرایط زندگی آنها با ما خیلی فرق دارد. در این کشورها مردم از متوسط به بالا زندگی می نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ محتوا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیابانگرد: مسائل مالی فقط مربوط به خانواده کشتی نیست و همه ناراضی هستند، کار را عار نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیابانگرد: مسائل مالی فقط مربوط به خانواده کشتی نیست و همه ناراضی هستند، کار را عار نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید