بررسی شرایط آبی کشور در کمیسیون عمران

به گزارش وبلاگ محتوا، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی شرایط آبی کشور با حضور وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی شرایط آبی کشور در کمیسیون عمران

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با وبلاگ محتوا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون وزیر نیرو حضور یافتند. با توجه به اینکه در سال های گذشته با کمبود بارش باران و برف روبرو بودیم، این دغدغه را داشتیم که برای امسال و سال آینده شهرها و روستاها دچار مسائل تامین آب شرب شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: شرایط اعتباری وزارت نیرو امسال به نسبت سال های گذشته بهبود پیدا کرده است. وزیر نیرو گزارش بسیار خوبی در خصوص شرایط آبی کشور ارائه کردند. همچنین اطمینان خاطر را به ما داد که با برنامه های خود و هماهنگی با اعضای شورای عالی آب و شخص رئیس جمهور در شهرها و روستاها مشکل تامین آب شرب نداشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه شرح داد: متاسفانه در سال گذشته بسیاری از روستاها با تانکر آبرسانی شده و ضعیتی بحرانی داشتند. با برنامه های خوبی که وزیر نیرو در کمیسیون ارائه کردند، امیدواریم امسال و سال آینده شرایط بهتری در حوزه تامین آب شرب داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بررسی شرایط آبی کشور در کمیسیون عمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی شرایط آبی کشور در کمیسیون عمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید