بازیهای ساحلی آسیا افتتاح شد

به گزارش وبلاگ محتوا و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی در حالی در محوطه ساحلی ورزشگاه اصلی شهر پوکت برگزار گردید که باران شدید مشکلاتی برای مسئولان برگزاری مراسم افتتاحیه و بازیها بوجود آورد و مراسم را به تعویق انداخت.

بازیهای ساحلی آسیا افتتاح شد

در ابتدای مراسم تعداد زیادی از دانش آموزان با حمل ماکت های زیبایی از کشتی و نقاط دیدنی شهر پوکت و جاذبه های گردشگری به همراه کلیپهای پخش شده در مانیتور به سبک زندگی تایلندیها و تاریخشان پرداختند و تنوع زیست محیطی و صنعت ماهیگیری و زیبایی های این شهر را به تصویر کشیدند.

در ادامه کشورهای حاضر در چهارمین دوره بازیهای ساحلی بترتیب حروف الفبا در محوطه ساحلی رژه رفتند که از کشورمان محمد علی مختاری پرچمدار کاروان حاضر در مراسم افتتاحیه بود. میزبان از پر جمعیت ترین کشورهای حاضر در مراسم افتتاحیه بود و بعضی کشورها با لباس محلی در مراسم افتتاحیه شر کت کردند.

بعد از مراسم آتش بازی شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا و پادشاه تایلند سخنرانی کردند و دو نماینده از مربیان و ورزشکاران میزبان به قرائت سوگند نامه مسابقات، مبنی بر احترام به قوانین ودوری از دوپینگ و انجام مسابقه با روحیه جوانمردی پرداختند که بعد از به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمیزبان و شورای المپیک آسیا مشعل بازیها نیز روشن شد.

میزبان با استفاده از پهباد و بعد از پرواز آن بر روی ورزشگاه اصلی از بالای سر تماشاگران نیز گذشت و به صندلی مخصوص مشعل بازیها رسیده و اقدام به روشن نمودن مشعل کرد که مورد توجه تماشاگران حاضر در مراسم افتتاحیه نهاده شد. بدین ترتیب چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی شروع و نمایندگان ایران که تا کنون پیروز به کسب 7 مدال نقره و برنز شده اند فردا به مصاف رقبای خود می روند.

کاروان ورزش ایران در این بازیها در 18 رشته بدنسازی،موی تای،اسکواش،کوراش،کبدی،فوتبال ساحلی،سپک تاکرا،والیبال ساحلی،صخره نوردی،واترپلو،کشتی ساحلی،دوومیدانی،سامبو،جوجیتسو،سه گانه،دوگانه،فوتوالی و اسکیت حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیهای ساحلی آسیا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیهای ساحلی آسیا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید