مزیت های خرید بلیط اتوبوس از رسپینا

به گزارش وبلاگ محتوا، در دسترس بودن و قیمت پایین بلیط های اتوبوس ، سبب شده تا این وسیله نقلیه، به محبوب ترین گزینه سفر تبدیل گردد. طبق آمار، سالانه رقمی حدود 400 میلیون سفر با اتوبوس در کشور انجام می گردد که خود گویای این ادعا است.

مزیت های خرید بلیط اتوبوس از رسپینا

به همین علت نیز شرکت رسپینا، به عنوان یکی بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات مسافرتی در کشور، امکان خرید بلیط اتوبوس در کم تر از 1 دقیقه را فراهم نموده که با مزایای ویژه ای همراه است.

کاربری آسان و امکان رزرو سریع بلیط

برای خرید بلیط از رسپینا اصلا احتیاجی به ایجاد حساب کاربری در سامانه و یا لاگین شدن نخواهید داشت. فقط کافیست وارد وب سایت رسمی شرکت به نشانی respina24.ir شده و از سربرگ اصلی بالای صفحه، گزینه بلیط اتوبوس را انتخاب نمائید. در مرحله بعد، با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر به فهرست کاملی از سرویس های موجود راهنمایی خواهید شد. پس از انتخاب بلیط موردنظر و وارد کردن مشخصات مسافر، مستقیم به درگاه بانکی متصل شده و سپس اطلاعات بلیط برای شما پیامک می گردد. هم چنین در خرید های بعدی از سایت نیز، تنها با وارد کردن شماره تماس در قسمت مشخصات، سایر اطلاعات شما در فیلدهای مربوطه به صورت اتوماتیک قرار خواهد گرفت تا فرایند رزرو شما در کم ترین زمان ممکن صورت گیرد.

امکان رزرو بلیط به صورت تلفنی

ممکن است در مواقعی به اینترنت یا رمز دوم دسترسی نداشته باشید و فرصتی نیز برای مراجعه حضوری به ترمینال یا مراکز خدمات مسافرتی نباشد. در این صورت نیز رسپینا در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما است. کافیست با شماره 05131402 (داخلی اتوبوس) تماس حاصل نمائید تا فهرست سرویس های موجود به وسیله کارشناسان شرکت به شما اطلاع رسانی و سپس شماره حساب شرکت برای شما پیامک گردد. در نهایت با اطلاع دادن مشخصات فیش واریزی، رزرو شما قطعی و مشخصات بلیط به شماره تلفن شما پیامک می گردد.

امکان انتخاب انتهاه مبدا و مقصد

در جدول بلیط های سایت، فیلترهای جست و جویی قرار داده شده است تا دسترسی شما به سرویس ها به راحتی هر چه تمام صورت گیرد. لذا از آنجائی که بعضی از شهرهای بزرگ مثل تهران، مشهد و اصفهان چندین انتهاه دارند، اگر انتهاه خاصی مدنظر داشته باشید، می توانید از قسمت فیلترها، گزینه مربوط به آن را انتخاب کنید تا مستقیما به بلیط های آن راهنمایی شوید. البته بعضی از بلیط ها، ترمینال ندارند و بین راهی محسوب می شوند. مثلا بلیط اتوبوس مشهد بیرجند که ممکن است در مواقعی، مقصد اصلی آن زاهدان باشد، اما مسافر با خرید بلیط بین راهی، در مقصد بیرجند پیاده می گردد. در این حالت نیز، سامانه به شما بین راهی بودن یا نبودن بلیط را نمایش خواهد داد.

امکان انتخاب نوع اتوبوس

امروز تقریبا در تمامی جهتهای داخلی کشور، علاوه بر اتوبوس های عادی، سرویس های vip نیز تردد می نمایند. امکانات بالای این اتوبوس ها که شامل مواردی هم چون، جایگاه های بزرگ تر با فاصله زیاد از هم، سرویس صوتی و تصویری مربوط به هر جایگاه، پذیرایی میان وعده با کیفیت و … می باشد سبب شده تا استقبال مسافران از این اتوبوس ها بیش تر گردد. در جدول بلیط های سایت رسپینا نیز، فیلتر انتخاب نوع اتوبوس قرار داده شده تا شما بتوانید با انتخاب گزینه هر یک، مستقیما به بلیط اتوبوس های عادی یا vip راهنمایی شوید.

مشاهده کلیه سرویس ها طی 30 روز آینده

پس از وارد کردن اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ سفر، می توانید فهرست کاملی از تمامی سرویس های موجود طی 30 روز آینده در جهت موردنظر خود را مشاهده نمائید. هم چنین در تقویم، کم ترین قیمت بلیط در هر روز قید شده تا مسافر با مقایسه قیمت ها بتواند مقرون به صرفه ترین روز برای سفر را انتخاب کند.

امکان انتخاب ساعت حرکت

یکی از دیگر فیلترهای کاربردی تعبیه شده در جدول بلیط ها، گزینه مربوط به انتخاب ساعت حرکت است. به علت تعدد سرویس ها خصوصا در جهتهای مهم و پرتردد کشور، شاید پیدا کردن بلیط با ساعت حرکت مدنظر شما کار مسئله ای باشد. شما می توانید از فیلتر مربوط به ساعت حرکت (سمت راست صفحه)، مورد دلخواه خود را از میان گزینه های صبح زود (قبل از 8)، صبح (بین 8 تا 11)، ظهر (بین 11 تا 14)، بعدظهر (بین 14 تا 17)، عصر (بین 17 تا 21) و شب (بعد از 21) را انتخاب کنید تا سامانه تنها سرویس هایی که در ساعت موردنظر شما حرکت می نمایند را نمایش دهد.

خرید بلیط با مقرون به صرفه ترین نرخ

یکی از اصلی ترین مزایایی که رسپینا در خدمات خود ارائه می دهد، تضمین مقرون به صرفه ترین قیمت با پایین ترین اندازه روکشی نسبت به سایرین است تا مسافران ضمن راحتی در خرید، از قیمت های مناسب و به صرفه نیز بهره مند شوند. البته این مزیت، تنها منحصر به سرویس بلیط اتوبوس رسپینا نیست و در سایر سرویس ها هم چون، بلیط هواپیما، قطار، هتل و تور مسافرتی نیز اعمال شده است.

رزرو بلیط اتوبوس تخفیف دار

بعضی از مسافران به دلایلی هم چون تحصیل، کار و یا … در طول هفته و یا ماه، چندین بار بلیط اتوبوس تهیه می نمایند. اگر کثیرالسفر هستید و مجبورید در طول ماه، مکررا بلیط بخرید، با رزرو از رسپینا، ضمن راحتی (مطابق مزایایی که تا اینجا برشمردیم)، می توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. هم چنین پس از خرید از رسپینا (درکلیه سرویس ها)، شارژ تلفن همراه نیز به عنوان هدیه به مسافر تعلق می گیرد. حفظ مشتریان پس از خرید، اصلی ترین و مهم ترین ارزش سازمانی رسپینا است تا رضایت حداکثری مسافر با موفقیت جلب گردد.

تضمین بازگشت وجه پس از کنسلی

اگر به هر علت برنامه سفر شما تغییر کرد و قصد داشتید بلیط رزرو شده را کنسل نمائید، درخواست شما به راحتی به وسیله تماس با تلفن پشتیبانی شرکت و یا به صورت آنلاین به وسیله پنل کاربری قابل ثبت می باشد. وجه پرداختی نیز، ظرف مدت حداکثر 48 ساعت به حساب شما مسترد خواهد شد. شرکت رسپینا، تنها مرکز خدمات مسافرتی در کشور است که در اسفند 99، پس از شیوع ویروس کرونا و کنسل شدن برنامه های سفر، وجه پرداختی تمامی مسافران را ظرف مدت نامبرده به حساب تمامی آن ها عودت نمود.

پشتیبانی 24 ساعته

از زمانی که مسافر وارد سایت می گردد تا انتها سفر، تیمی از کارشناسان خبره، آماده پاسخگویی و برطرف مسائل احتمالی خواهند بود. عدم قطعی شدن رزرو پس از واریز وجه، عدم نمایش مشخصات بلیط، نبودن نام مسافر در فهرست و … از جمله مواردی است که با یک تماس در هر ساعت از شبانه روز، از طرف تیم رسپینا قابل پیگیری و برطرف می باشد. هم چنین، تیکت هایی که به وسیله پنل کاربری نیز ارسال می گردد، ظرف مدت کم تر از 10 دقیقه پاسخگویی و در صورت احتیاج با مسافر تماس گرفته می گردد.

امکان رزرو سایر خدمات مسافرتی

شرکت رسپینا یکی از بزرگ ترین مراجع ارائه دهنده خدمات مسافرتی در کشور است که تمامی موارد مورداحتیاج مسافران از قبیل بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور مسافرتی را به راحتی چند کلیک و یا برقراری تماس، در اختیار مسافران عزیز قرار می دهد. لذا شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت و به وسیله سربرگ بالای صفحه، در صورت تمایل از سایر خدمات شرکت نیز بهره مند شوید. حتی می توانید برای تهیه بلیط، نرخ های هواپیما، قطار و اتوبوس را از سرفرصت با یکدیگر مقایسه نموده و برترین گزینه را بر اساس شرایط انتخاب نمائید. مثلا، اگر قصد رزرو بلیط اتوبوس کرمان مشهد را دارید، می توانید ساعت حرکت و قیمت سرویس های قطار و پرواز همین جهت را نیز به وسیله سامانه با یکدیگر مقایسه کنید؛ چراکه در بعضی از موارد، نرخ بلیط های اتوبوس و قطار با یکدیگر برابری می نمایند و قیمت بلیط های پرواز نیز تفاوت چندانی با آن ها ندارد.

رزرو آسان و مقرون به صرفه بلیط اتوبوس با رسپینا

تمامی مزایایی که تا اینجا برشمردیم سبب شده تا وب سایت رسپینا به عنوان یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین مراجع در میان مسافران شناخته گردد. چنانچه شما نیز تجربه خرید از رسپینا را داشته اید، می توانید در قسمت نظرات از پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: توریسم آنلاین

به "مزیت های خرید بلیط اتوبوس از رسپینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزیت های خرید بلیط اتوبوس از رسپینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید