فریدون بدره ای: زنده ام؛ خبر مرگم را پخش کرده اند!

به گزارش وبلاگ محتوا، فریدون بدره ای می گوید: من زنده ام و خبر مرگ مرا در ایران پخش کرده اند، نه یکی، نه دوتا و نه سه تا... چه خبر است؟!

فریدون بدره ای: زنده ام؛ خبر مرگم را پخش کرده اند!

در پی انتشار خبر هایی مبنی بر درگذشت فریدون بدره ای، شهرزاد بدره ای، دختر این نویسنده و مترجم پیشکسوت در مصاحبه با ایسنا، اظهار کرد: در ایران خبری پخش شده که می خواهیم این خبر را تکذیب کنیم، من در کنار پدر (در آمریکا) هستم و ایشان حال شان خوب است.

او افزود: امروز صبح، حدود یک ساعت پیش (به وقت آمریکا) این خبر را به ما دادند. من با آقای جربزه دار (مدیر انتشارات اساطیر و از ناشران آثار فریدون بدره ای) هم صحبت کردم و گفتم حقیقت ندارد و تکذیب کنید.

سپس فریدون بدره ای با بیان این که حالش خوب است، گفت: من زنده ام و خبر مرگ مرا در ایران پخش کرده اند، نه یکی، نه دوتا و نه سه تا... چه خبر است؟!

دختر او همچنین با بیان این که منشأ این خبر کذب مهم نیست، تاکید کرد: این خبر را در مجله، روزنامه و خبرگزاری خودتان تکذیب کنید.

از شامگاه گذشته خبر درگذشت فریدون بدره ای بدون منبع مشخصی در صفحه های مجازی ناشران و کتاب فروشان و افراد مختلف می گشت تا از صبح امروز (27 تیرماه) به رسانه های رسمی (از جمله خبرگزاری ها و رادیو) هم رسید. ما چند ساعتی با افراد مختلف در حوزه نشر و کتاب در ارتباط بود تا از صحت و سقم خبر مطمئن شود، اما حتی افرادی که خبر را در صفحه های مجموعه های تحت مدیریت خودشان هم منتشر کرده بودند منبع موثقی برای آن نداشتند و ارجاع شان به همان مطالب منتشرشده در فضای مجازی و رسانه های رسمی بود.

منبع: فرارو

به "فریدون بدره ای: زنده ام؛ خبر مرگم را پخش کرده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدون بدره ای: زنده ام؛ خبر مرگم را پخش کرده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید