عباسی: امیدوارم مسئولان حمایت نمایند تا به جای سقوط برای سهمیه بجنگیم، طرفداران پرسپولیس هم دوست داشتند سیاه جامگان بماند

به گزارش وبلاگ محتوا، مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: امیدوارم مسئولان از سیاه جامگان حمایت نمایند تا هر سال برای نیفتادن نجنگیم و برای کسب سهمیه آسیا کوشش کنیم.

عباسی: امیدوارم مسئولان حمایت نمایند تا به جای سقوط برای سهمیه بجنگیم، طرفداران پرسپولیس هم دوست داشتند سیاه جامگان بماند

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ محتوا، درباره شرایط باشگاه سیاه جامگان و سرمربیگری اکبر میثاقیان گفت: سیاه جامگان تیم میثاقیان است و بحثی در آن وجود ندارد. بحث اصلی، نحوه فعالیت باشگاه برای فصل بعد بود که قرار شده امشب (شنبه) در جلسه ای با میثاقیان صحبت های نهایی انجام گردد. او قطعا فصل آینده در سیاه جامگان ماندنی است.

وی اضافه کرد: پیش از انتهای فصل، تصمیم گرفته بودم قید تیمداری را بزنم، اما هفته خاتمهی لیگ، شور، حرارت و استقبال خاصی از مردم دیدم، حتی طرفداران پرسپولیس که در استادیوم ثامن حضور داشتند، سیاه جامگان را تشویق می کردند و خواهان ماندن این تیم در لیگ برتر بودند. با خودم گفتم اگر قید تیمداری را بزنیم، نمی توانیم در چشم مردم نگاه کنیم.

نگاه و امید ما به انتخابات شورای شهر مشهد بود. مالک باشگاه سیاه جامگان با بیان این جمله گفت: افرادی که در شورای شهر حضور خواهند داشت، نگاه مثبتی به ورزش دارند و امیدوارم این دوستان مطلب مهم را احساس نمایند که سیاه جامگان احتیاج به حمایت دارد. امیدوارم دوستان به وعده هایی که داده اند، عمل نمایند. البته با شناختی که دارم، می دانم عمل خواهند کرد.

عباسی در خاتمه گفت: فوتبال مشهد باید جان بگیرد. ورزش بهترین وسیله برای سرگرمی و نشاط جامعه است. امیدوارم دوستان از سیاه جامگان حمایت نمایند تا هر سال برای نیفتادن نجنگیم و سال جاری برای کسب سهمیه آسیا بجنگیم.

منبع: تسنیم

به "عباسی: امیدوارم مسئولان حمایت نمایند تا به جای سقوط برای سهمیه بجنگیم، طرفداران پرسپولیس هم دوست داشتند سیاه جامگان بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: امیدوارم مسئولان حمایت نمایند تا به جای سقوط برای سهمیه بجنگیم، طرفداران پرسپولیس هم دوست داشتند سیاه جامگان بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید