شرکت یوبیسافت جزئیات فصل جدید بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege را در اختیار کاربران خود قرار داد

به گزارش وبلاگ محتوا، شرکت یوبیسافت در جدیدترین بروزرسانی بازی Rainbow Six Siege از یک شخصیت قدرتمند دیگر رونمایی کرد.

شرکت یوبیسافت جزئیات فصل جدید بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege را در اختیار کاربران خود قرار داد

به گزارش وبلاگ محتوا به نقل از وبلاگ محتوا،شرکت یوبیسافت به تازگی اطلاعاتی از جزئیات فصل جدید بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این مجموعه طی آخرین خبررسانی های خود از Operation Neon Dawn رونمایی نموده و اطلاع داده کاربران رایانه های شخصی می توانند از تاریخ 9 نوامبر فصل چهارم از پنجمین سال عرضه بازی را در سرورهای آزمایشی تجربه نمایند.

با شروع فصل جدید بازی Rainbow Six Siege کاربران به یک شخصیت جدید، نقشه بازسازی شده Skyscraper، قابلیت های پرکاربرد تازه و ویژگی Sixth Guardian Program دسترسی پیدا می نمایند. عظیم ترین ویژگی فصل Operation Neon Dawn اضافه شدن شخصیت Aruni است که به عنوان اولین کاراکتر تایلندی بازی Rainbow Six Siege حساب می گردد.

ویژگی های شخصیت Aruni در فصل جدید Rainbow Six Siege

شخصیت آرونی به ویژگی Surya Gate مجهز است که دروازه ها و درهای داخل بازی را به لیزر تجهیز می نماید تا دشمنان نتوانند از آن عبور نمایند و یا در هنگام عبور آسیب ببینند. این قابلیت همچنین به تیم محافظ اجازه می دهد از درها عبور کند و در چنین مواقعی لیزر را غیرفعال می نماید. سلاح دفاعی Surya Gate در کنار درها و دروازه ها به دیوارها و پنجره ها نیز وصل می گردد و کاربرانی که آرونی را انتخاب می نمایند می توانند هر نوع راه ورودی را برای دشمنان خود سد نمایند.

شخصیت آرونی همچنین به یک اسلحه MK 14 EBR و P10 RONI به عنوان تجهیزات اصلی مجهز است و همچنین از PRB 92 به عنوان اسلحه ثانویه استفاده می نماید. در ادامه نقشه Skyscraper به صورتی جدید بازسازی و طراحی شده است که به گیمرها امکان برنامه ریزی حملات مختلف را می دهد. در این نقشه صندلی بالکن ها عوض شده و تعداد آن ها تغییر یافته است، کاربران همچنین با انتخاب این نقشه متوجه پیچ های جدید و راه های متفاوت می شوند. نقشه مذکور صندلی جدیدی را برای بمب گذاری به کاربران ارائه می دهد تا تجربه ای چالش برانگیزتر را در اختیار گیمرها قرار دهد.

منبع: جام جم آنلاین

به "شرکت یوبیسافت جزئیات فصل جدید بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege را در اختیار کاربران خود قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت یوبیسافت جزئیات فصل جدید بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege را در اختیار کاربران خود قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید