رونمایی از اپلیکیشن خدمات مشاوره در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش وبلاگ محتوا، اپلیکیشن خدمات مشاوره با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در واحد شهرکرد این دانشگاه رونمایی شد.

رونمایی از اپلیکیشن خدمات مشاوره در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ محتوا، اپلیکیشن خدمات مشاوره با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی افراد، انتخاب رشته تحصیلی است که تا حد زیادی آینده شغلی آنان را تضمین می نماید.

ابراهیم رحیمی اضافه نمود: راهنمایی صحیح تحصیلی دانشجویان براساس توانایی، رغبت، استعداد، شخصیت و ارزش های دانشجویان، بسیار امری ضروری و مهم است که باید در بدو ورود آنان به دانشگاه انجام گردد.

وی بیان نمود: فرآیند انتخاب رشته تحصیلی، مستلزم تصمیم گیری دانشجویان براساس آگاهی و شناخت وی از علایق و توانایی ها، شرایط و امکانات آموزشی موجود و ارتباط مشاغل موجود در جامعه با رشته های تحصیلی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: نداشتن آگاهی و نبود علاقه نسبت به رشته تحصیلی موجب ایجاد ناهماهنگی بین شغل آینده افراد با احتیاج ها و انتظارات می گردد و عواقب و پیامد های سوء ناشی از این مسئله، متوجه نظام آموزشی خواهد شد.

رحیمی یادآورشد: راه حل های مؤثر برای راهنمایی تحصیلی دانش آموزان سبب افزایش کیفیت نظام آموزشی و بازدهی وکارایی بالای نیروی انسانی در جامعه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونمایی از اپلیکیشن خدمات مشاوره در دانشگاه آزاد شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اپلیکیشن خدمات مشاوره در دانشگاه آزاد شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید