دکوراسیون مدرن برای اتاق پذیرایی

به گزارش وبلاگ محتوا، اگر می خواهید قفسه کتاب در اتاق داشته باشید یک قفسه ساده و در رنگ پایه اتاق انتخاب کنید سپس آن را در گوشه مناسبی از اتاق قرار دهید. به عنوان مثال کنار تلویزیون. قفسه ها را بیش از حد پر نکنید. رنگ کتاب ها بهتر است از رنگ های خنثی باشد در غیر اینصورت کتاب را پشت و رو در قفسه قرار دهید به طوری که صفحات کتاب به سمت بیرون باشد.

دکوراسیون مدرن برای اتاق پذیرایی

برای لوکس شدن دکوراسیون مدرن یک عدد مبل اتومن در کنار مبل و صندلی قرار دهید. رنگ آن هم می تواند از رنگ های خنثی مثل آبی دریایی یا برنز باشد و هم می توانید آن را با رنگ های حاشیه ای اتاق ست کنید.

برای تم مدرن از دکوری های مینیمال استفاده کنید. در فضاهای مدرن بیش از حد از دکوری ها استفاده نمی شود. پس نباید زیاد دکوری به کار ببرید. به عنوان مثال 1 الی 3 دکوری روی میزهای عسلی یا میز قهوه خوری قرار دهید. هرگز چند قاب عکس، گلدان یا انواع شمع ها را استفاده نکنید.

اگر یک فضای آرام می خواهید رنگ مبل ها را با رنگ پایه اتاق ست کنید. به عنوان مثال رنگ های بژ، برنز، آبی دریایی یا قهوه ای. اگر یک فضای پر انرژی می خواهید مبل ها را با رنگ های حاشیه ست کنید. مبل را در امتداد لبه بلند فرش قرار دهید. سپس صندلی را کنار آن بچینید. مبل باید ساده و مثلثی شکل باشد.

منبع مقاله: دکوراسیون مدرن برای اتاق پذیرایی

به "دکوراسیون مدرن برای اتاق پذیرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون مدرن برای اتاق پذیرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید